Νίκη Αραμπατζή: Πολιτισμός και έγκυρη ενημέρωση οι προτεραιότητες μας για τον “Αθήνα 9,84”

269

Τον τρόπο με τον οποίο ο Αθήνα 9,84 έστειλε το δικό του μήνυμα για το “μένουμε σπίτι”, αλλά και τις προτεραιότητες της για το πρόγραμμα του σταθμού σχολίασε η Πρόεδρος του δημοτικού ραδιοφώνου, Νίκη Αραμπατζή, στο Passenger.gr. ” Έχουμε δώσει έμφαση στο Αθηνοκεντρικό στοιχείο και προτεραιότητα στον πολιτισμό αλλά και στην έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση για όλες τις πολιτικές εξελίξεις που λαμβάνουν χώρα”, αναφέρει χαρακτηριστικά.

Ολόκληρη η συνέντευξη:

1. O covid -19 μπήκε για τα καλά στην καθημερινότητά μας αλλάζοντας κατά πολύ τις συνήθειες μας αλλά και τον τρόπο με τον οποίο εργαζόμαστε. Ο Αθήνα 9.84 τι μέτρα έλαβε προκειμένου να προφυλαχθούν οι εργαζόμενοί του αλλά και να συνεχίζουν να εργάζονται απρόσκοπτα από το σπίτι;

Από τις 11/3 αρκετά πρόωρα ομολογώ, στον Αθήνα 9,84 λάβαμε μέτρα πρόληψης κατά του covid-19 και πιο συγκεκριμένα :

α) Εφαρμόσαμε τον θεσμό της τηλεργασίας παρέχοντας στους εργαζόμενους (δημοσιογράφους και διοικητικό προσωπικό) τον τεχνολογικό εξοπλισμό εκείνο προκειμένου να δουλεύουν από το σπίτι τους. Μέχρι τότε πιστέψτε με δεν υπήρχε τέτοια δυνατότητα. Το τμήμα του site www.athina984.gr δουλεύει με τηλεργασία δίχως να προσέρχεται στις εγκαταστάσεις του σταθμού, ανακατανείμαμε το προσωπικό σε βάρδιες ούτως ώστε να μην ξεπερνούν ανά βάρδια οι παρόντες στον χώρο με βάση τα τετραγωνικά τους 4 και άρα να μην υπάρχει συμφόρηση. Συγκεκριμένα με τον θεσμό της τηλεργασίας φτάσαμε να εργάζεται το 65% του προσωπικού ενώ ταυτόχρονα ο ραδιοφωνικός αέρας υπήρξε εξίσου ποιοτικός και κανείς δεν αντιλαμβάνεται ότι το προσωπικό εργάζεται από το σπίτι του!

β) Υπήρξαν εντατικές εργασίες καθαριότητας, βιολογικού καθαρισμού, συστηματικός και επαρκής αερισμός των χώρων στα στούντιο, στα γραφεία των δημοσιογράφων και στων γραφείων διοίκησης.

γ) Από την πρώτη στιγμή παρείχαμε στο προσωπικό αντισηπτικό σε όλους τους χώρους, μάσκες και γάντια. Εδώ θα ήθελα να ευχαριστήσω και τις εταιρείες που έδειξαν ευαισθησία και μας παρείχαν κατά διαστήματα δωρεάν υγειονομικό υλικό για τους εργαζομένους του Αθήνα 9,84.

δ) Συνεργασία με τον Αντιδήμαρχο Υγείας και τον ιατρό εργασίας του σταθμού για κάθε εργαζόμενο με υποκείμενα νοσήματα προκειμένου να ενταχθεί στις ευπαθείς ομάδες πάντα με προστασία προσωπικών δεδομένων και άρα να εργάζεται από το σπίτι.

ε) Κανένας καλεσμένος στο στούντιο του σταθμού ούτε ραντεβού στα γραφεία της διοίκησης πραγματοποιούνται από αρχές Μαρτίου μέχρι σήμερα. Όλοι οι καλεσμένοι μας έβγαιναν στον ραδιοφωνικό αέρα τηλεφωνικά.

στ) Όλα τα Δ.Σ του σταθμού αλλά και οι συναντήσεις της ομάδας διοίκησης γίνονται με τηλεδιάσκεψη από τον Μάρτιο μήνα διότι η διοίκηση συνεχίζει την λειτουργία της άρα έπρεπε εγκαίρως να αντιμετωπιστεί και αυτό.

2. Το τελευταίο διάστημα βλέπουμε από τα ελληνικά ΜΜΕ μία κοινωνική καμπάνια ευρείας κλίμακας που έχει ως στόχο την ενημέρωση των πολιτών σχετικά με τον covid-19. Με ποιο τρόπο ο Αθήνα 9,84 έστειλε το δικό του μήνυμα για το “μένουμε σπίτι”;

Στον Αθήνα 984 αμέσως πήραμε την πρωτοβουλία να δημιουργήσουμε σποτάκια ενημέρωσης των συμπολιτών μας σε 18 γλώσσες για την προστασία κατά covid-19 πολύ πριν την καμπάνια ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ… Ελληνικά, Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά. Ιταλικά, Ισπανικά, Κουρδικά, Ρώσικα, Κινέζικα, Τούρκικα, Ρουμάνικα, Αραβικά, Πακιστανικά, Hindi, Ιρανικά, Αλβανικά, Αφγανικά, Panjabi είναι οι γλώσσες στις οποίες δημιουργήθηκαν τα σποτ αυτά δωρεάν είναι αναρτημένα στο site του σταθμού για να έχει πρόσβαση οποιοσδήποτε και υπήρξε ενδιαφέρον από πολλούς Διεθνείς Οργανισμούς, εγχώριους, καθώς εμπνεύσαμε και την Ελληνική Αστυνομία να γυρίσει τα δικά της σποτ στις βασικές γλώσσες στις εγκαταστάσεις του σταθμού μας. Ταυτόχρονα τα διαθέσαμε δωρεάν σε όλα τα δημοτικά ραδιόφωνα πανελλαδικά.

Προσαρμόσαμε το νέο Αθηνοκεντρικό μας πρόγραμμα στην επικαιρότητα όλο αυτό το διάστημα για έγκυρη ενημέρωση των πολιτών για τα μέτρα πρόληψης και αντιμετώπισης της έκτακτης αυτής ανάγκης και πιο συγκεκριμένα στις πρωινές εκπομπές του σταθμού βγαίνουν σε τακτική βάση ειδικοί παιδοψυχολόγοι, εκπαιδευτικοί και δίνουν οδηγίες πως να διαχειριστούν οι γονείς τα παιδιά προσχολικής ηλικίας μέχρι 12 ετών μένοντας στο σπίτι, ειδικοί διατροφολόγοι έβγαιναν και μας έδιναν συμβουλές διατροφής, καλλιτέχνες συνεχώς σε όλες τις εκπομπές μετέφεραν τις ανησυχίες τους για τον κλάδο και συγκεκριμένα ήμασταν ο σταθμός που φιλοξένησε τους περισσότερους καλλιτέχνες την περίοδο του εγκλεισμού.

Το Πάσχα μεταδώσαμε όλη την Μ. Εβδομάδα κείμενα 30 σύγχρονων συγγραφέων που ταίριαζαν στο κλίμα των ημερών. Επειδή δεν υπήρχε πρόσβαση στις εκκλησίες το Πάσχα την Μ Παρασκευή και το Μ. Σάββατο συνδεθήκαμε για μια ώρα εκάστη μέρα με την λειτουργία της Ιεράς Μητροπόλεως Αθηνών. Τώρα λόγω της σταδιακής άρσης των μέτρων απαγόρευσης ετοιμάζουμε β κύκλο αντίστοιχης καμπάνιας στα πλαίσια του ΜΕΝΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ με οδηγίες για αποστάσεις αντισηπτικά και μάσκες.

3. Είστε Πρόεδρος του σταθμού από τον Σεπτέμβριο του 2019. Ποιες ήταν οι προτεραιότητες σας και με ποιον τρόπο αυτές υλοποιούνται σήμερα;

Οι προτεραιότητες μας όταν ανέλαβα το τιμόνι του ιστορικού ραδιοφώνου της Αθήνας ήταν το πρόγραμμα του σταθμού και η επίλυση πολλών χρόνιων ζητημάτων στα θέματα της Διοίκησης. Στο πρόγραμμα έχω την μεγάλη χαρά να συνεργάζομαι με την Μαργαρίτα Μυτιληναίου και τον Οδυσσέα Ιωάννου οι οποίοι δουλεύουν πολύ σε αυτό και ήδη αν μας ακούσετε ξανά θα δείτε ότι έχουμε δώσει έμφαση στο Αθηνοκεντρικό στοιχείο δεδομένου ότι είναι ο σταθμός της πόλης, θέλαμε περισσότερη ανάδειξη των θεμάτων και των κατοίκων της πόλης, μεγάλη έμφαση στον πολιτισμό και βέβαια πάντα έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση για όλες τις πολιτικές εξελίξεις που λαμβάνουν χώρα με την ψύχραιμη και έμπειρη προσέγγιση του δημοσιογραφικού επιτελείου του Αθήνα 9,84.

Σχετικά με τα διοικητικά θέματα που ήδη έχουμε πετύχει θα σας πω κωδικοποιημένα τα βασικότερα όπως αλλαγή πομπών και links στον Υμηττό μετά από 12 χρόνια, αλλαγή σε όλο το software και hardware του σταθμού μετά από 18 χρόνια με κόστος μειωμένο κατά 85% από την μέχρι πρότινος υφιστάμενη αντίστοιχα παροχή, το κτήριο του Αθήνα 9,84 στο βιομηχανικό μουσείο φωταερίου στην Τεχνόπολη εντάχθηκε στα ακίνητα που θα αναβαθμίσει ενεργειακά η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, αλλάξαμε την εταιρική ταυτότητα του σταθμού μετά από 10 χρόνια και την κάναμε πιο σύγχρονη συμμορφούμενοι στις ανάγκες και τις προκλήσεις της νέας δεκαετίας και χτίζουμε την επικοινωνιακή πολιτική του σταθμού εξ αρχής με νέο site και social media.

Εκσυγχρονίσαμε όλες τις συμβάσεις των εργαζομένων και τις εναρμονίσαμε με την κείμενη εργατική νομοθεσία, τροποποιήσαμε τον εσωτερικό κανονισμό διοίκησης που πέρασε ομόφωνα από το δημοτικό συμβούλιο της Αθήνας (καταλαβαίνετε εδώ τίθεται και ζήτημα επαγγελματικής διαστροφής!). Τώρα ετοιμάζουμε διαδικασίες ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου και ψηφιακού οργανογράμματος καθώς και απογραφής των παγίων της Επιχείρησης.

4. Σχετική έρευνα κατατάσσει τον Αθήνα 9,84 τρίτο σε ακροαματικότητα μεταξύ των ενημερωτικών εκπομπών του ραδιοφώνου. Τα μελλοντικά σχέδια σας περιλαμβάνουν ενημερωτικές πολιτικές εκπομπές ή και νέες πρακτικές με επίκεντρο τον πολιτισμό;

Κοιτάξτε το brand name του Αθήνα 9,84 είναι βαρύ σαν ιστορία αν λάβει κανείς υπόψιν ο,τι οι περισσότεροι δημοσιογράφοι οι «επώνυμοι» αλλά και πολλοί άλλοι έχουν περάσει από εδώ από 1987 μέχρι σήμερα. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι υπάρχει μια τεράστια συσσωρευμένη δημοσιογραφική εμπειρία του ανθρωπίνου δυναμικού μας που μας καθιστούν μια σταθερά στην ενημέρωση των Αθηναίων διαχρονικά. Βάση της επικέντρωσης στον πραγματικό σκοπό ενός δημοτικού ραδιοφώνου και μάλιστα αυτού της Αθήνας από το πρωί μέχρι νωρίς το απόγευμα επικεντρωνόμαστε στην ενημέρωση, επικαιρότητα και ο,τι συμβαίνει στην πόλη με αρκετή μουσική ταυτόχρονα, και από νωρίς το απόγευμα μέχρι το βράδυ τη σκυτάλη παίρνουν ο πολιτισμός και τα δρώμενα στην πόλη. Γενικά ο Δήμαρχος Κώστας Μπακογιάννης επικεντρώνει πολύ στον νέο προσανατολισμό του Αθήνα 9,84 καθιστώντας τον πρωταγωνιστή στην προβολή όσων διαδραματίζονται στην Αθήνα και πιστέψτε με αρκετή αντιπολίτευση χωρίς να ευλογούμε τα γένια του, όπως έχει ζητήσει και ο ίδιος άλλωστε.