Tαξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.

Business trip concept with a businessman touching a button on a screen with icons about travel planning, transportation, hotel, flight and passport
7

Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σκοπεύουν να επενδύσουν στην τεχνητή νοημοσύνη μέσα στην επόμενη χρονιά, σύμφωνα με έρευνα της έκθεσης TravelTech Show (19-20 Ιουνίου, Λονδίνο) που διεξήχθη τον Απρίλιο σε 100 εκπροσώπους εταιριών ταξιδιών και τεχνολογίας.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι το 80% των επιχειρήσεων σχεδιάζουν να αυξήσουν τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης το επόμενο έτος, με σχεδόν το ένα τρίτο (32%) να προσδοκά ότι η τεχνολογία αυτή θα έχει το μεγαλύτερο αντίκτυπο στην εξυπηρέτηση πελατών και στην εμπειρία πελάτη.

Το 62% των buyer που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι αναμένουν ότι οι προϋπολογισμοί τους θα αυξηθούν μέσα στο ερχόμενο 12μηνο, και πάνω από το ένα τέταρτο (28%) των αυξήσεων αναμένουν να είναι της τάξης του 20%.

Το 56% δήλωσε ότι σκοπεύουν να επενδύσουν στην τεχνητή νοημοσύνη μέσα στο επόμενο έτος, έναντι 32% που θα επικεντρωθούν στις δαπάνες σε συστήματα κράτησης και 20% που θα επενδύσουν σε εφαρμογές για κινητά.

Το 24% περιμένει ότι ο μεγαλύτερος αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης θα είναι η προσθήκη αξίας στην εφαρμογή των προτιμήσεων των πελατών για τη δημιουργία στοχευμένων συστάσεων, και το ένα πέμπτο (20%) δήλωσε ότι θα έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο στους booking assistants.

Η έρευνα έδειξε ακόμα ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βρίσκονται σε πτωτική πορεία, με τις ιστοσελίδες να αναδεικνύονται από τους ερωτηθέντες ως το καλύτερο κανάλι κρατήσεων (40%) και με τα online ταξιδιωτικά γραφεία (ΟΤΑ) (20%) και τις μηχανές αναζήτησης και τα social media να ακολουθούν (16%).

Πάνω από τα δύο τρίτα (68%) δήλωσαν ότι η τεχνολογία τους βοηθάει να διαχειριστούν τον αντίκτυπο του πληθωρισμού και των ελλείψεων προσωπικού.

Κυριότερο όφελος της τεχνολογίας θεωρείται η αυξημένη αποτελεσματικότητα (32%) και, στη δεύτερη θέση, η αύξηση των εσόδων και της κερδοφορίας, η ενίσχυση των σχέσεων με τον επισκέπτη και η προσωποποίηση, και η συμβολή στη διαχείριση κρατήσεων (12%)

 

 

 

Πηγή: tornosnews