Με φόντο το ιστορικό ενετικό Λιμάνι της Ναυπάκτου πραγματοποιήθηκε η επίσημη παρουσίαση της καμπάνιας τουριστικής προβολής του Δήμου Ναυπακτίας, που φέρει τη σφραγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού. Στόχος της καμπάνιας, που για πρώτη φορά δημιουργεί ο Δήμος, είναι η ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του τόπου και της εμπειρίας που μπορεί να βιώσει ο ταξιδιώτης στην Ναυπακτία.
Στην ειδική εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ.κ.Ιερόθεος, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος και βουλευτής ΝΔ Αιτωλοακαρνανίας κ.Σπήλιος Λιβανός, ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας κ.Νεκτάριος Φαρμάκης και η Αντιπεριφερειάρχης Αιτωλοακαρνανίας κ.Μαρία Σαλμά. Κεντρικός τίτλος της καμπάνιας: «Ο δικός μου τόπος είναι η Ναυπακτία» και σε αυτή περιλαμβάνονται δύο βασικές εκδοχές και οκτώ θεματικά videos.
Πρωταγωνιστές είναι πρόσωπα αναγνωρίσιμα και καταξιωμένα στο χώρο τους, που μοιράζονται τη μοναδική σχέση με τον δικό τους τόπο… την Ναυπακτία. Η ηθοποιός και τραγουδίστρια Νάντια Μπουλέ, οι γνωστοί δημοσιογράφοι Νίκος Ανδρίτσος και Μαριλένα Γεραντώνη, η Ολυμπιονίκης της καλλιτεχνικής κολύμβησης Ευαγγελία Πλατανιώτη, η αθλήτρια ξιφασκίας με αμαξίδιο Γεωργία Καλτσή, ο ορειβάτης-αναρριχητής Σπύρος Σούλης, ο τραγουδοποιός Δημήτρης Κοργιαλάς και η Παγκόσμια Πρωταθλήτρια Ιστιοπλοΐας Τάνια Παπαθανασίου συνθέτουν το ψηφιδωτό της μεγάλης εικόνας της Ναυπακτίας.
Όπως σημείωσε χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος Ναυπακτίας κ.Βασίλης Γκίζας «μαζί τους ταξιδεύουμε στην «ιστορία» και τον «πολιτισμό», ανακαλύπτουμε τη «φύση», μοιραζόμαστε «στιγμές» με τους δικούς μας «ανθρώπους», βουτάμε σε καταγάλανα «νερά», γαληνεύουμε με «μουσική» και όλα αυτά, πάντα, με σημείο αναφοράς το… «Λιμάνι»». Ο κ.Γκίζας δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει προσωπικά το σύνολο των συντελεστών και των πρωταγωνιστών, που όπως είπε «αποτελούν πλέον τους πρεσβευτές της Ναυπακτίας», το Υπουργείο Τουρισμού και προσωπικά τον Υπουργό κ.Χάρη Θεοχάρη και την Εφορεία Αρχαιοτήτων Αιτωλοακαρνανίας-Λευκάδος.
Σημειώνεται ότι, η διάχυση της συγκεκριμένης καμπάνιας θα γίνει με κάθε διαθέσιμο τρόπο και, κατά κύριο λόγο, μέσω του διαδικτύου και των θεματικών προφίλ και σελίδων VISIT NAFPAKTIA που έχει δημιουργήσει ο Δήμος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: facebook, instagram και youtube, που αποτελούν τα σύγχρονα μέσα επικοινωνίας.