H ΤΕΜΕΣ, φορέας ανάπτυξης της Costa Navarino, το Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη και Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου και o μη κερδοσκοπικός οργανισμός Dogs’ Voice, ανακοινώνουν τη δεύτερη φάση του τριετούς προγράμματος «Μεσσηνία Χωρίς Αδέσποτα», σε συνεργασία με τους Δήμους Πύλου-Νέστορος και Τριφυλίας.
Το πρόγραμμα, που αποσκοπεί στην αντιμετώπιση του ιδιαίτερα σοβαρού θέματος προστασίας και διαχείρισης των αδέσποτων ζώων στην περιοχή και έχει ως στόχο να μην υπάρχει «Κανένα Αδέσποτο Στη Μεσσηνία», πρόκειται να συνεχιστεί με νέες πρωτοβουλίες στους δήμους Πύλου-Νέστορος και Τριφυλίας, ολοκληρώνοντας την πορεία του κοινωνικού έργου στους δήμους αυτούς.
Στη Β’ φάση του προγράμματος, προγραμματίζονται οι ακόλουθες δράσεις όταν οι υγειονομικές συνθήκες το επιτρέψουν: Μονάδα στειρώσεων στον Δήμο Τριφυλίας, Εκπαιδευτικά Προγράμματα Ενημέρωσης μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από τον Φιλοζωικό Όμιλο Καλαμάτας και Εκπαίδευση Φορέων των 6 δήμων της Μεσσηνίας από τον Νικόλαο Χρυσάκη, Αστυνομικό Διευθυντή και συγγραφέα του βιβλίου «Το νομικό status των ζώων στην Ελληνική έννομη τάξη»”.
Στόχος είναι η προσέγγιση και η ενημέρωση 1.600 μαθητών και όσο το δυνατόν περισσότερων τοπικών φορέων σε Πυροσβεστική, Αστυνομικά τμήματα, Λιμεναρχείο, Δασαρχείο, και υπηρεσίες των 6 Δήμων της Μεσσηνίας. Επιπλέον, το πρόγραμμα φιλοδοξεί να στειρωθούν και να τσιπαριστούν ακόμα 80 αδέσποτοι σκύλοι της περιοχής και περισσότερα από 150 αδέσποτα να βρουν επιτυχώς ένα μόνιμο σπίτι.
Η Β’ φάση δράσεων θα υποστηριχθεί από μια εκτεταμένη καμπάνια για υιοθεσίες στην τοπική κοινωνία από τη Dog’s Voice και μία πανελλαδική καμπάνια ενημέρωσης με κεντρικό μήνυμα «Όταν υιοθετείς ένα αδέσποτο αλλάζεις δύο ζωές: τη δική του και τη δική σου», την οποία έχουν στηρίξει συμμετέχοντας αφιλοκερδώς άνθρωποι του πνεύματος και του αθλητισμού, όπως ο Γιώργος Καπουτζίδης, η Νάντια Κοντογεώργη και ο Θοδωρής Παπαλουκάς.
Το τριετές πρόγραμμα «Μεσσηνία Χωρίς Αδέσποτα» αναπτύσσεται πάνω στο τρίπτυχο στείρωση, παιδεία, εθελοντισμός και πραγματοποιείται με τη βοήθεια εθελοντών και χορηγών.
Η πανελλαδική καμπάνια ενημέρωσης είναι προσφορά της διαφημιστικής εταιρείας TRIBE και της εταιρείας παραγωγής FEEL ME FILMS, ενώ τα digital και social media activations είναι πρόσφορά της διαφημιστικής εταιρίας Socialab.
Για περισσότερες πληροφορίες: https://www.dogsvoice.gr/gavlav