Google: Πώς θα επιλέγουν διακοπές οι ταξιδιώτες το 2022 – Οι τρεις σημαντικότερες τάσεις

112

Τρεις βασικές τάσεις που πρόκειται να διογκωθούν το ερχόμενο έτος στα ταξίδια αποκαλύπτει ο γίγαντας του διαδικτύου, Google.

Σύμφωνα με σχετική έρευνα που διενήργησε η εταιρία Ipsos για λογαριασμό της Google, τα ταξίδια το 2022 θα εμπεριέχουν νόημα και στιγμές ζωής που μπήκαν στον πάγο κατά την περίοδο της πανδημίας.

Πάνω από τους μισούς Αμερικανούς (56%) θα βιώσουν στιγμές ζωής μέσα στα ερχόμενα δύο χρόνια. Για αυτή την ομάδα ανθρώπων, τα ταξίδια παίζουν σημαντικό ρόλο (για σκοπούς γάμου, εργασίας, εκπαίδευσης ή μετακόμισης) και εξ αυτών, το 78% επιθυμεί να ζήσει στιγμές ζωής μέσα από τα ταξίδια.

Το 62% των Αμερικανών που έχουν μείνει σε κατάλυμα ή έκαναν κράτηση πτήσης για εμπειρίες ζωής, δήλωσαν ότι η προηγούμενη εμπειρία τους με ένα brand είναι σημαντική κατά την επιλογή ταξιδιωτικού brand.

Οι κανόνες ασφάλειας για τον κορωνοϊό

To 78% των ταξιδιωτών που έχουν μείνει σε κατάλυμα ή έχουν κάνει κράτηση πτήσης, δήλωσε ότι οι θετικές αλλαγές ή οι πολιτικές ακύρωσης είναι σημαντικές κατά την επιλογή ενός brand, ενώ το 85% ανέφερε ως σημαντικές τις χαμηλές τιμές.

Η έρευνα αποκάλυψε ακόμα ότι το 70% των ταξιδιωτών θεωρεί την υιοθέτηση των κανόνων ασφαλείας για τον κορωνοϊό και των περιορισμών από ένα brand ως σημαντικά κατά την επιλογή του για ταξίδια, και το 57% των Αμερικανών που έκαναν μεγάλο ταξίδι το περασμένο έτος χρησιμοποίησαν διαδικτυακή πηγή για να εμπνευστούν και να πάρουν ιδέες για το ταξίδι τους.

Οι ταξιδιώτες που έκαναν μεγάλο ταξίδι το 2020 δαπάνησαν κατά μέσο όρο το 71% του χρόνου τους στην αναζήτηση για το ταξίδι στο διαδίκτυο.

Ταξίδια χωρίς αποκλεισμούς

Εκτός από τις στιγμές ζωής, η Google εκτιμά ότι τα ταξίδια θα έχουν λιγότερους αποκλεισμούς το 2022.

Σύμφωνα με έρευνα της Google/Storyline Strategies, οι ταξιδιώτες τείνουν να αξιολογούν σε μεγάλο βαθμό την πολιτιστική συμμετοχή ως αποφασιστικό παράγοντα για τους προορισμούς και το 86% των έγχρωμων ταξιδιωτών έχουν ταξιδέψει στο εξωτερικό σε αναζήτηση του στόχου αυτού.

Τρεις στους τέσσερις ταξιδιώτες θα αναζητήσουν πληροφορίες σχετικές με το πολιτιστικό και εθνικό background τους, με τις κορυφαίες πηγές της πληροφόρησης αυτής να είναι η φήμη από στόμα σε στόμα, οι ιστοσελίδες ταξιδιωτικού περιεχόμένου και οι influencer των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

H αειφορία έχει σημασία

Τέλος, η Google αναφέρει ότι τα ταξίδια θα αποκτήσουν μεγαλύτερο νόημα το 2022 και τα δεδομένα και στατιστικά στοιχεία θα είναι απαραίτητα για την αειφορία.

Σύμφωνα με την Ipsos, τα περιβαλλοντικά ζητήματα είναι σημαντικά για τους δυνητικούς ταξιδιώτες, με πάνω από το 50% των ταξιδιωτών να αναφέρουν ότι στοιχεία όπως οι εκπομπές άνθρακα και το αντιστάθμισμα αυτών είναι σημαντικά κατά την επιλογή διακοπών.

Επιπλέον, το 51% των ταξιδιωτών που έμειναν σε καταλύματα ή έκαναν κράτηση πτήσης στην αναζήτηση στιγμών ζωής ανέφεραν ότι οι αειφόρες/ περιβαλλοντικές επιλογές στα ταξίδια είναι σημαντικές κατά την επιλογή brand.