«Διακοπές που σου αλλάζουν τη ζωή» – Η νέα τουριστική καμπάνια της Ελλάδας

23

«Ελλάδα… διακοπές που σου αλλάζουν τη ζωή» είναι το μήνυμα που θέλει να στείλει η χώρα μας για να προσελκύσει επισκέπτες από το εξωτερικό και να ενισχύσει το τουριστικό προϊόν της χώρας, μέσα από τη νέα διαφημιστική της καμπάνια.

Η καμπάνια παρουσιάστηκε το πρωί της Πέμπτης στην αίθουσα συνεντεύξεων του ΕΟΤ παρουσία του υπουργού Τουρισμού Βασίλη Κικίλια, της προέδρου του ΕΟΤ Άντζελας Γκερέκου και εκπροσώπων φορέων του τουρισμού της χώρας στον ΕΟΤ, στο πλαίσιο του απολογισμού του έργου του οργανισμού την περίοδο 2019-2023.

 

Η ταυτότητα της καμπάνιας «Greece. A life-changing experience»

Τι γεύση έχει η ντομάτα όταν πλένεται στη θάλασσα; Πώς νιώθεις όταν βουτάς από ψηλά βράχια σε κρυστάλλινο νερό; Γιατί να χορέψεις αγκαλιά με αγνώστους; Ο ΕΟΤ έχει όλες τις απαντήσεις. Οι διακοπές στην Ελλάδα δεν είναι και εύκολη υπόθεση… Σκαλιά να ανεβείς, άμμο να περπατήσεις, κόκορες να σε ξυπνούν, ήλιος καυτός, δρόμοι χωμάτινοι, χωριά στο πουθενά, γεύσεις ασυνήθιστες. Αυτές όμως οι «δυσκολίες» που προκύπτουν από την ανέγγιχτη φύση, την απλότητα και αυθεντικότητα της χώρας είναι που κάνουν τις διακοπές εδώ, μια ανεπανάληπτη εμπειρία ζωής.

Αυτή την πλευρά της Ελλάδας θέλησε να παρουσιάσει φέτος ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, δείχνοντας στους ταξιδιώτες πως η χώρα μάς μπορεί ακόμα να προσφέρει, μέσα από τους ανθρώπους και τη φύση τής, εμπειρίες πέρα από τις κλασσικές. Όπως για παράδειγμα τη γεύση μιας κατακόκκινης ντομάτας πλυμένης στο θαλασσινό νερό, ενός μονοπατιού που βγάζει στην πιο όμορφη, κρυφή παραλία ή μιας βραδιάς σε ένα τρελό πανηγύρι κάποιου νησιού.

Εμπειρίες τόσο μοναδικές που ενδεχομένως κάποιοι δεν έχουν ξαναζήσει ποτέ στη ζωή τους. Η καμπάνια Greece. A life-changing experience θα προβληθεί σε διεθνή μέσα επικοινωνίας σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού.

Κικίλιας: Η Ελλάδα στον τουρισμό πέτυχε ένα μικρό θαύμα

“Η Ελλάδα στον τουρισμό πέτυχε ένα μικρό θαύμα. Είχε τη μεγαλύτερη τουριστική ανάκαμψη σε όλη την Ευρώπη και έφερε έσοδα που ενίσχυσαν την ελληνική οικονομία και την μέση ελληνική οικογένεια. Αυτό το μεγάλο επίτευγμα δεν θα μπορούσε να γίνει πράξη χωρίς την άοκνη δουλειά του ΕΟΤ, της πρόεδρου Άντζελας Γκερέκου, του γενικού γραμματέα Δημήτρη Φραγκάκη των Διοικητικών Συμβουλίων και βέβαια πάνω απ’ όλα όλων των εργαζομένων στην Ελλάδα και το εξωτερικό”.

Αυτό τόνισε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας από το βήμα της εκδήλωσης που διοργάνωσε ο ΕΟΤ για τον απολογισμό του έργου του το διάστημα 2019-2023, υπενθυμίζοντας ότι ο ΕΟΤ πραγματοποίησε καμπάνιες όλο το χρόνο, με αποκορύφωμα την ανάδειξη της Ελλάδας μέσα στα κορυφαία 5 brands στον κόσμο.

Στην παρέμβασή της η πρόεδρος του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου υπογράμμισε ότι ο ΕΟΤ δυνάμωσε τα τελευταία χρόνια βάζοντας τα θεμέλια για την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού. Μάλιστα ζήτησε τη στελέχωσή του με εξειδικευμένο προσωπικό, καθώς μεγάλος αριθμός εργαζομένων αποχωρεί λόγω συνταξιοδότησης.