Στην ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού δεσμεύτηκε να επενδύσει, τα επόμενα τέσσερα χρόνια, ο όμιλος easyJet, υπογράφοντας μνημόνιο συνεργασίας με το ελληνικό υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ για δράσεις προβολής.
Η συνεργασία που θα ξεκινήσει από τη φετινή χειμερινή περίοδο θα περιλαμβάνει online και offline μάρκετινγκ από την easyJet holidays για ελληνικούς προορισμούς.
Το ελληνικό υπουργείο Τουρισμού θα προσφέρει υποστήριξη στις καμπάνιες και την άδεια χρήσης του διαφημιστικού του υλικού.
Η easyJet ισχυρίζεται ότι είναι ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας από το Ηνωμένο Βασίλειο προς την Ελλάδα, καθώς προσφέρει σχεδόν 1,6 εκατομμύρια αεροπορικές θέσεις ετησίως από όλες τις αγορές της και 136 δρομολόγια προς 14 ελληνικούς προορισμούς, ανάμεσά τους Κως, η Κέρκυρα, η Κρήτη και η Ρόδος.
Μιλώντας για τη νέα συμφωνία συνεργασία, ο διευθύνων σύμβουλος της easyJet holidays, Garry Wilson, δήλωσε: “Είμαι στην ευχάριστη θέση να υπογράψω την επίσημη δέσμευσή μας να συνεργαστούμε με το υπουργείο Τουρισμού της Ελλάδας και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού μέχρι το 2028. Η Ελλάδα είναι ένας από τους πιο αγαπημένους μας προορισμούς, οπότε είμαστε στην ευχάριστη θέση να υποστηρίξουμε τις αναπτυξιακές φιλοδοξίες της. Ανυπομονώ να δούμε μια επιτυχημένη έκβαση της συνεργασίας μας”.
Από την πλευρά της η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη ανέφερε: “Το μνημόνιο συνεργασίας με την easyJet και την easyJet holidays υπογραμμίζει τη δέσμευση της Ελλάδας να συνάπτει αποτελεσματικές συνεργασίες με οργανισμούς που μοιράζονται το ήθος και το προοδευτικό μας όραμα. Αυτό το στρατηγικό σχέδιο στοχεύει στην εμβάθυνση της συνεργασίας, στην ενίσχυση της αμοιβαίας προόδου και στην προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης στον τουρισμό”.