“Στοπ” στις τουριστικές περιηγήσεις με λεωφορεία στα κέντρα των πόλεων

31

Παρότι οι νέες τεχνολογίες θα μπορούσαν να εξελίξουν τα παραδοσιακά τουριστικά λεωφορεία για περιηγήσεις στις πόλεις, με ιστορία άνω των 100 χρόνων στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία, φαίνεται οτι οι σύγχρονες πρωτεύουσες στην προσπάθειά τους να μειώσουν τις επιπτώσεις του υπερ-τουρισμού, τείνουν προς την κατάργησή τους από τους κεντρικούς δρόμους.

Έπειτα από απόφαση του δήμου της Ρώμης, τα τουριστικά λεωφορεία εξοστρακίστηκαν από το κέντρο της πόλης από την 1η Ιανουαρίου του 2019, τα οποία μετέφεραν εκατοντάδες τουρίστες σε αυτήν καθε ημέρα.

Ο δήμος του Παρισιού ανακοίνωσε ότι τα τουριστικά λεωφορεία δεν είναι πια δεκτά στο κέντρο της πόλης, καθώς επεξεργάζεται τρόπους να τα απομακρύνει γιατί προκαλούν «γενική αναρχία» όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο αντιδήμαρχος σε δηλώσεις του.

Ο δήμος συζητά νέα μέτρα περιορισμού των τουριστικών λεωφορείων με παράλληλη δημιουργία χώρων παρκαρίσματος έξω από την πόλη.

Το Όσλο απαγόρευσε την είσοδο τουριστικών λεωφορείων στην πόλη, βάσει ζωνών, και επαφίεται στους ξεναγούς η περιήγηση των τουριστών στα αξιοθέατα τα οποία πλέον δε θα μπορούν να τα θαυμάσουν μέσα από το λεωφορείο.

Στο Λονδίνο αναμένεται να απαγορευθεί η στάθμευση των ανοικτών τουριστικών λεωφορείων μέσα στην πόλη λόγω «τοξικών εκπομπών».

Ωστόσο, όπως επισημαίνεται σε άρθρο του Alex Bainbridge, επικεφαλής της ενημερωτικής ιστοσελίδας DestinationCTO που εστιάζει στην τεχνολογία στα ταξίδια, οι νέες τεχνολογίες θα μπορούσαν να «διατηρήσουν» στις πόλεις τα τουριστικά λεωφορεία με τρόπους που θα διασφαλίζουν τα ακόλουθα…

-Εμπειρία επιβάτη | Μπορεί να προσφερθεί βελτιωμένη εμπειρία επιβατών σε μικρότερα οχήματα χωρίς οδηγό

-Οικονομικό επίπεδο | Τα αυτόνομα οχήματα θα είναι πραγματικότητα σε 5-7 χρόνια, επομένως οι σχετικές επιχειρήσεις θα πρέπει να προσαμοσθούν στα νέα δεδομένα.

-Αειφορία | Μικρότερα ηλεκτρικά οχήματα

-Υπερτουρισμός | Επιτυγχάνεται με το διασκορπισμό των οχημάτων

-Προσωποποιημένες υπηρεσίες | Η δυνατότητα να προσφέρονται ψηφιακά προσωποποιημένα προϊόντα κλίμακας

-Η εξέλιξη της καταναλωτικής συμπεριφοράς | Οι προτιμήσεις των πελατών αλλάζουν και οδηγούνται στις εμπειρίες

-Αγορά | Η αλλαγή του τοπίου στον ανταγωνισμό που δημιουργούν άλλοι πάροχοι μεταφορών

 

Πηγή: TornosNews