Υποτροφίες «ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ» στο Πανεπιστήμιο Πατρών

27

Η Ολυμπία Οδός, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών, έχει θεσπίσει δύο ετήσιες υποτροφίες για διάστημα πέντε ετών αξίας 3.000 ευρώ ανά έτος σε φοιτητές/τριες των Τμημάτων Πολιτικών Μηχανικών και Γεωλογίας.

Με στόχο τη σύνδεση της εκπαιδευτικής διαδικασίας με το σχεδιασμό και την υλοποίηση μεγάλων έργων υποδομής, η Ολυμπία Οδός επενδύει στους νέους, επιβραβεύοντας τις υψηλές αποδόσεις και ενθαρρύνοντάς τους να συνεχίσουν τη σκληρή προσπάθεια για μάθηση και εξέλιξη.

Η συμφωνία των υποτροφιών υπογράφηκε τον περασμένο Φεβρουάριο, ανοίγοντας ένα νέο κύκλο συνεργασίας για την Ολυμπία Οδό και το Πανεπιστήμιο Πατρών.

Η Τελετή Απονομής των υποτροφιών «ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ» έγινε φέτος για πρώτη χρονιά την Τρίτη, 30 Ιανουαρίου, στο Πανεπιστήμιο Πατρών. Οι υποτροφίες απονεμήθηκαν σε δύο αριστούχες φοιτήτριες:

· την Ευαγγελία-Κωνσταντίνα Τουλίτση, η οποία ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές σπουδές της τον Ιούλιο 2023 και ήταν η πρώτη σε βαθμό διπλώματος φοιτήτρια του Τμήματος που έγινε δεκτή στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Σχεδιασμός Ανθεκτικών, Βιώσιμων και Ευφυών Υποδομών»

· και την Ανδριάννα Γαλάτη, προπτυχιακή φοιτήτρια του Τμήματος Γεωλογίας, η οποία πέτυχε την καλύτερη επίδοση για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ολυμπίας Οδού, Παναγιώτης Παπανικόλας, δήλωσε: «Είμαι περήφανος για τη σχέση που έχουμε αναπτύξει με το Πανεπιστήμιο Πατρών από τη δεκαετία του ’90 για την κατασκευή της Γέφυρας Ρίου –Αντιρρίου και στη συνέχεια της Κορίνθου-Πατρών. Η Γέφυρα εξακολουθεί να είναι ένα εμβληματικό έργο για τη χώρα μας και η Ολυμπία Οδός είναι ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος που διακρίνεται για τη χρήση της τεχνολογίας στην εξυπηρέτηση των οδηγών. Είμαι, επίσης, συγκινημένος γιατί συνδράμουμε νέους επιστήμονες και επιστημόνισσες να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους και να ενταχθούν στην παραγωγή έργων. Τους ευχόμαστε να συνεχίσουν την καλή δουλειά και ο δρόμος τους να είναι γεμάτος όνειρα και επιτυχίες. Η Ολυμπία Οδός θα συνεχίσει να ενισχύει και να εξελίσσει τις σχέσεις της με όλες τις βαθμίδες της Εκπαιδευτικής Κοινότητας».