“Το ελληνικό καλοκαίρι είναι τρόπος σκέψης”: Το σποτ της νέας καμπάνιας για τον τουρισμό

261

Το σποτ προώθησης του ελληνικού τουρισμού που παρουσιάστηκε στο Ζάππειο χθες, Πέμπτη. Το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι μόνο Ήλιος και Θάλασσα, είναι και ιδέα. «The Greek Summer State of Mind», αυτό είναι το νέο μήνυμα που εκπέμπει από χθες ο ελληνικός τουρισμό.

Η νέα καμπάνια επικοινωνίας της Ελλάδας στις αγορές του κόσμου, παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση παρουσία του πρωθυπουργού, της πολιτικής ηγεσίας του τουρισμού, αλλά και φορέων του κλάδου.

Το μήνυμα του βίντεο:

“Τι κάνει τα ελληνικά καλοκαίρια τόσο πολύτιμα; Δεν είναι η θάλασσα. Δεν είναι ο ήλιος. Είναι κάτι περισσότερο απ’ αυτό. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι τρόπος σκέψης. Να είσαι με τους ανθρώπους που αγαπάς. Να συνδέεσαι με τη Φύση. Να νιώθεις ελεύθερος. Αυτό είναι το ελληνικό καλοκαίρι. Έτσι φέτος, απόλαυσε το ελληνικό καλοκαίρι σου όπου και να είσαι”.

“Απο την 1η Ιουλίου θα μπορέσουμε να επεκτείνουμε το άνοιγμα των συνόρων σχεδόν σε όλες τις χώρες εφόσον δεν έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις” επισήμανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την παρουσίαση της καμπάνιας για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού. “Εύχομαι και ελπίζω το σποτ αυτό να είναι καλοτάξιδο. Η τουριστική σεζόν να πάει όσο καλύτερα γίνεται σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία” τόνισε ο πρωθυπουργός.

Να σημειωθεί ότι στο επόμενο διάστημα θα παρουσιαστεί και καμπάνια προβολής για την τόνωση του εγχώριου τουρισμού.