Tαξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.

Business trip concept with a businessman touching a button on a screen with icons about travel planning, transportation, hotel, flight and passport
16

Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σκοπεύουν να επενδύσουν στην τεχνητή νοημοσύνη μέσα στην επόμενη χρονιά, σύμφωνα με έρευνα της έκθεσης TravelTech Show (19-20 Ιουνίου, Λονδίνο) που διεξήχθη τον Απρίλιο σε 100 εκπροσώπους εταιριών ταξιδιών και τεχνολογίας.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι το 80% των επιχειρήσεων σχεδιάζουν να αυξήσουν τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης το επόμενο έτος, με σχεδόν το ένα τρίτο (32%) να προσδοκά ότι η τεχνολογία αυτή θα έχει το μεγαλύτερο αντίκτυπο στην εξυπηρέτηση πελατών και στην εμπειρία πελάτη.

Το 62% των buyer που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι αναμένουν ότι οι προϋπολογισμοί τους θα αυξηθούν μέσα στο ερχόμενο 12μηνο, και πάνω από το ένα τέταρτο (28%) των αυξήσεων αναμένουν να είναι της τάξης του 20%.

Το 56% δήλωσε ότι σκοπεύουν να επενδύσουν στην τεχνητή νοημοσύνη μέσα στο επόμενο έτος, έναντι 32% που θα επικεντρωθούν στις δαπάνες σε συστήματα κράτησης και 20% που θα επενδύσουν σε εφαρμογές για κινητά.

Το 24% περιμένει ότι ο μεγαλύτερος αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης θα είναι η προσθήκη αξίας στην εφαρμογή των προτιμήσεων των πελατών για τη δημιουργία στοχευμένων συστάσεων, και το ένα πέμπτο (20%) δήλωσε ότι θα έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο στους booking assistants.

Η έρευνα έδειξε ακόμα ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βρίσκονται σε πτωτική πορεία, με τις ιστοσελίδες να αναδεικνύονται από τους ερωτηθέντες ως το καλύτερο κανάλι κρατήσεων (40%) και με τα online ταξιδιωτικά γραφεία (ΟΤΑ) (20%) και τις μηχανές αναζήτησης και τα social media να ακολουθούν (16%).

Πάνω από τα δύο τρίτα (68%) δήλωσαν ότι η τεχνολογία τους βοηθάει να διαχειριστούν τον αντίκτυπο του πληθωρισμού και των ελλείψεων προσωπικού.

Κυριότερο όφελος της τεχνολογίας θεωρείται η αυξημένη αποτελεσματικότητα (32%) και, στη δεύτερη θέση, η αύξηση των εσόδων και της κερδοφορίας, η ενίσχυση των σχέσεων με τον επισκέπτη και η προσωποποίηση, και η συμβολή στη διαχείριση κρατήσεων (12%)

 

 

 

Πηγή: tornosnews