Ρεκόρ αναζητήσεων για διαμονή στην Αθήνα το 2022 – Ποιες εθνικότητες την προτιμούν

5

Ο όγκος των αναζητήσεων, παγκοσμίως, για Αθήνα το 2022 ξεπέρασε κατά πολύ τον όγκο που παρατηρήθηκε για το 2021 καθώς και για το 2019, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας Tourix, που εξειδικεύεται στο Τουριστικό Μάρκετινγκ.

Μεγάλη άνοδος καταγράφεται μετά τον Μάρτιο του 2022, με τον Σεπτέμβριο να είναι ο μήνας με τον υψηλότερο όγκο αναζήτησης. Γενικά την περίοδο Μαΐου-Νοεμβρίου ο όγκος αναζήτησης διατηρήθηκε σε υψηλότερο επίπεδο.

Οι τοπ χώρες συνολικά για το 2022

Οι κορυφαίες χώρες σε επίπεδο αναζητήσεων για διαμονή στην Αθήνα για το 2022 ήταν οι ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο. Ακολουθούν με σημαντική διαφορά η Γαλλία, η Γερμανία και η Κύπρος. Σημαντικές είναι και οι αγορές-χώρες, που συμπληρώνουν τη δωδεκάδα, και είναι η Ιταλία, το Ισραήλ, ο Καναδάς, η Αυστραλία, η Ολλανδία, η Ισπανία και η Ελβετία.

top 10 χώρες το 2022 για την Αθήνα

ΗΠΑ
Ηνωμένο Βασίλειο
Γαλλία
Γερμανία
Κύπρος
Ιταλία
Ισραήλ
Καναδάς
Αυστραλία
Ολλανδία

Ανάλυση 2022 vs 2019, 2022 vs 2021

Για το 2022 παρατηρείται σημαντική αύξηση των αναζητήσεων σε σχέση με το προηγούμενο έτος για όλες τις χώρες παρακολούθησης. Σε σχέση με το 2019, όλες οι χώρες παρουσιάζουν επίσης αύξηση σε μικρότερο όμως βαθμό. Τη μεγαλύτερη ποσοστιαία μεταβολή για το 2022 σε σχέση με το 2019 είχαν οι ΗΠΑ, το Ισραήλ, η Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως σε σχέση με το 2021 έντονη αύξηση των αναζητήσεων είχαν η Αυστραλία, ο Καναδάς και η Κύπρος.

  • Η αναζήτηση για έναν προορισμό αλλάζει κατά τη διάρκεια του έτους ανάλογα με το στάδιο του ταξιδιού στο οποίο βρίσκεται ο χρήστης (όνειρο/έμπνευση, αναζήτηση/έρευνα/οργάνωση, κράτηση, εμπειρία/διαμονή, διαμοιρασμός εμπειρίας) και φυσικά ανάλογα με τα high seasons της περιοχής. Σε σχέση με τα προηγούμενα έτη η Tourix διαπιστώνει αύξηση του ενδιαφέροντος των χρηστών για διαμονή στην Αθήνα. Αυτό το γεγονός σίγουρα επηρεάστηκε από την εποχή σταδιακής ανάκαμψης της χώρας μετά από τους διάφορους περιορισμούς στα ταξίδια και της καραντίνας. Επίσης, είναι σημαντικό πως ολοένα και περισσότερα άτομα χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για εύρεση πληροφοριών, ενημερώσεων καθώς και την οργάνωση των ταξιδιών τους.

Σχετικά με την έρευνα:

Αποτελεί μέρος του εγχειρήματος Tourix Analytics, της εταιρείας Tourix, που εξειδικεύεται στο Τουριστικό Μάρκετινγκ με σκοπό την αξιοποίηση εξειδικευμένων δεδομένων και εργαλείων κ για την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων σε σχέση με τις τάσεις της ταξιδιωτικής ζήτησης για ελληνικούς προορισμούς.

Η έρευνα βασίζεται στον όγκο αναζητήσεων που συλλέχθηκε χρησιμοποιώντας όρους αναζητήσεων που είναι άμεσα συνδεδεμένοι με την διαμονή στην Αθήνα.

πηγή: tornosnews