Η Θεσσαλονίκη βρίσκεται ξανά στο διεθνές επίκεντρο, καθώς η Financial Times (FT Weekend, US edition) της αφιερώνει εκτενές αφιέρωμα, προτείνοντάς την ως έναν από τους πιο ενδιαφέροντες φθινοπωρινούς προορισμούς της Ευρώπης.

Στο άρθρο “Swap Paris and Rome for one of these alternative autumn city breaks”, η Lilah Raptopoulos περιγράφει τη Θεσσαλονίκη ως μια πόλη «πολυεπίπεδη και γεμάτη αυθεντικότητα», στην οποία η ιστορία συνυπάρχει αρμονικά με τη σύγχρονη δημιουργική της ενέργεια και τον πλούτο της γαστρονομικής σκηνής.

Αναφέρεται επίσης στη διάκριση της πόλης ως Πόλη Γαστρονομίας της UNESCO, επισημαίνοντας τα τοπικά προϊόντα, τις σύγχρονες γεύσεις, τις αγορές και την πολιτιστική ζωντάνια που τη χαρακτηρίζουν. Από τη θέα στον Θερμαϊκό και τα ιστορικά μνημεία, μέχρι τα μικρά εργαστήρια, τα κουρεία και τις γκαλερί τέχνης, η Θεσσαλονίκη αναδεικνύεται ως μια πόλη γεμάτη εμπειρίες και ατμόσφαιρα.

Ο Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης δήλωσε:

«Η παρουσία της Θεσσαλονίκης στις σελίδες των Financial Times αποτελεί σημαντική διεθνή αναγνώριση. Ενισχύει την εικόνα της πόλης μας ως προορισμού με ιστορία, γεύση και αυθεντικότητα – χαρακτηριστικά που την κάνουν ξεχωριστή στην ευρωπαϊκή τουριστική σκηνή.»

Η προβολή της Θεσσαλονίκης σε ένα από τα πιο αναγνωρισμένα μέσα διεθνώς είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς οι Financial Times διαβάζονται κατά μέσο όρο από 21 εκατομμύρια αναγνώστες παγκοσμίως – ανάμεσά τους κορυφαία στελέχη επιχειρήσεων και υψηλού εισοδήματος ταξιδιώτες.

Σύμφωνα με την FT Global Reader Survey 2024/25, 69% των αναγνωστών είναι διεθνείς επαγγελματίες ταξιδιώτες, 56% λαμβάνουν επιχειρηματικές αποφάσεις (Business Decision-Makers), ενώ 75% εργάζονται σε διεθνείς εταιρείες – στοιχεία που ενισχύουν περαιτέρω την αξία της παρουσίας της Θεσσαλονίκης στις σελίδες της εφημερίδας.

Η δημοσίευση αυτή έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά διεθνών αναφορών που αποδεικνύουν ότι η Θεσσαλονίκη διαθέτει ισχυρή ταυτότητα και τεράστια προοπτική. Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης συνεχίζει να στηρίζει κάθε πρωτοβουλία ανάδειξης της σύγχρονης, εξωστρεφούς εικόνας της πόλης.

(Το άρθρο των Financial Times “Swap Paris and Rome for one of these alternative autumn city breaks”, είναι διαθέσιμο για συνδρομητές)