Μετά από 10 χρόνια το τραίνο ξανά στο Αίγιο – Από ποιες περιοχές θα περνά

511

Την έναρξη των νέων δρομολογίων της στο τμήμα Κιάτο – Αίγιο – Κιάτο, από την Δευτέρα 22.06.2020, μετά την παράδοση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής, ανακοίνωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Μετά από 10 χρόνια διακοπής και πολλά έργα φτάσαμε στο σήμερα και στην ολοκλήρωση της άσκησης για την αντιμετώπιση συμβάντος στη Σήραγγα Μελισσίου, η οποία σηματοδοτεί την άμεση έναρξη λειτουργίας της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων.

Τα νέα δρομολόγια

Τα νέα δρομολόγια θα συνδέουν το Αίγιο και την ευρύτερη περιοχή της Αιγιαλείας, μέσω του Προαστιακού Σιδηρόδρομου, με την πρωτεύουσα, το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, το κεντρικό λιμάνι του Πειραιά, καθώς και με το Διεθνές Αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος». Συνολικά θα πραγματοποιούνται 6 ζεύγη δρομολογίων, από το Αίγιο προς την Αθήνα ή το Αεροδρόμιο και από την Αθήνα ή το Αεροδρόμιο προς το Αίγιο, αντίστοιχα.

Συγκεκριμένα:

Στο τμήμα Αίγιο-Κιάτο-Αεροδρόμιο θα εκτελούνται 3 δρομολόγια, με ώρες αναχώρησης από το Αίγιο: 07:38, 12:38 και 17:38.

Στο τμήμα Αίγιο-Κιάτο-Αθήνα-Πειραιάς θα εκτελούνται 3 δρομολόγια, με ώρες αναχώρησης από το Αίγιο: 09:57, 14:57 και 19:33.

Στο τμήμα Πειραιάς-Αθήνα-Κιάτο-Αίγιο θα εκτελούνται 3 δρομολόγια, με ώρες αναχώρησης από τον Πειραιά: 04:38* (από Αθήνα), 09:17 και 14:17.

Στο τμήμα Αεροδρόμιο-Κιάτο-Αίγιο θα εκτελούνται 3 δρομολόγια, με ώρες αναχώρησης από το Αεροδρόμιο: 06:49, 11:49 και 16:49.

Οι ενδιάμεσες στάσεις

Σημειώνεται ότι στο τμήμα Αίγιο-Κιάτο-Αίγιο, θα πραγματοποιούνται ενδιάμεσες στάσεις σε Ελίκη, Διακοπτό (ανταπόκριση με Οδοντωτό Σιδηρόδρομο για Καλάβρυτα), Πλάτανο, Ακράτα, Λυγιά, Λυκοποριά και Ξυλόκαστρο.

Διευκρινίζεται ότι σε όλα τα δρομολόγια θα γίνεται μετεπιβίβαση στο σταθμό του Κιάτου, από ηλεκτροκίνητο Desiro σε ντιζελοκίνητο Rail Bus και αντίστροφα, χωρίς αλλαγή αποβάθρας.

Σε όλα τα δρομολόγια υπάρχει σύνδεση με μεγάλους συγκοινωνιακούς κόμβους, μέσω του Προαστιακού Σιδηρόδρομου, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών.