Louis Vuitton: Αυτό το κυκλαδίτικο νησί πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια του γαλλικού οίκου

35

Ένα ελληνικό νησί, τη Μήλο, επέλεξε ο γαλλικός οίκος Louis Vuitton προκειμένου να διαφημίσει τη νέα του καμπάνια με ταξιδιωτικά είδη και αξεσουάρ.

Συγκεκριμένα, η καμπάνια ξεδιπλώνεται σε τέσσερις φάσεις και ταξιδεύει στη Μήλο, την Πέτρα και το Wadi Rum της Ιορδανίας, αλλά και το Mont Saint-Michel της Γαλλίας, αποκαλύπτοντας τη σπάνια ομορφιά αυτών των προορισμών.

Η αισθητική της φωτογράφου Viviane Sassen ταιριάζει απόλυτα με τη φιλοσοφία του οίκου Louis Vuitton. Οι φωτογραφίες της κρύβουν μια αίσθηση ελευθερίας και μας προσκαλούν να ανακαλύψουμε ανεξερεύνητα μέρη.

Το ονειρικό σκηνικό της Μήλου να κλέβει την παράσταση, καθώς οι βασικές αξίες του οίκου ζωντανεύουν και μεταφράζονται σε εικόνες: η τέχνη του ταξιδιού, τα όνειρα και η απόδραση, η μεταβίβαση από γενιά σε γενιά και η συνεχής αισιοδοξία.

Louis Vuitton - Η νέα καμπάνια του γαλλικού οίκου εξυμνεί την ομορφιά της Μήλου | in.gr

Η νέα καμπάνια του Louis Vuitton μας ταξιδεύει στην Μήλο - Instyle GR

Louis Vuitton: Ωδή στην Μήλο από τον κορυφαίο γαλλικό οίκο - HerNews.gr

 

Η νέα καμπάνια του Louis Vuitton ταξιδεύει στη Μήλο | VOGUE.GR