Ένα ελληνικό νησί, τη Μήλο, επέλεξε ο γαλλικός οίκος Louis Vuitton προκειμένου να διαφημίσει τη νέα του καμπάνια με ταξιδιωτικά είδη και αξεσουάρ.
Συγκεκριμένα, η καμπάνια ξεδιπλώνεται σε τέσσερις φάσεις και ταξιδεύει στη Μήλο, την Πέτρα και το Wadi Rum της Ιορδανίας, αλλά και το Mont Saint-Michel της Γαλλίας, αποκαλύπτοντας τη σπάνια ομορφιά αυτών των προορισμών.
Η αισθητική της φωτογράφου Viviane Sassen ταιριάζει απόλυτα με τη φιλοσοφία του οίκου Louis Vuitton. Οι φωτογραφίες της κρύβουν μια αίσθηση ελευθερίας και μας προσκαλούν να ανακαλύψουμε ανεξερεύνητα μέρη.
Το ονειρικό σκηνικό της Μήλου να κλέβει την παράσταση, καθώς οι βασικές αξίες του οίκου ζωντανεύουν και μεταφράζονται σε εικόνες: η τέχνη του ταξιδιού, τα όνειρα και η απόδραση, η μεταβίβαση από γενιά σε γενιά και η συνεχής αισιοδοξία.