Σε ένα pop-up εστιατόριο θα μετατρέψει η Singapore Airlines ένα από τα καθηλωμένα στο έδαφος αεροσκάφη της τύπου jumbo.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία σχεδιάζει να προσφέρει κατ’ οίκον διανομή φαγητού αεροπλάνου στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών της για να κρατήσει επαφή με πελάτες που δεν έχουν τη δυνατότητα να ταξιδέψουν λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.
Αυτοί που θέλουν να δειπνήσουν εντός του διώροφου A380, του μεγαλύτερου στον κόσμο επιβατικού αεροσκάφους, μπορούν να επιλέξουν μεταξύ διαφορετικών κατηγοριών θέσης αλλά και διαφορετικών μενού που έχουν σχεδιαστεί από διεθνείς σεφ. Στους επιβάτες θα προσφέρονται πακέτα με διάφορα καλούδια, ενώ αυτοί που θα φορούν παραδοσιακές στολές για να δειπνήσουν θα λαμβάνουν επιπλέον δώρα.
Εάν οι πελάτες επιλέξουν να απολαύσουν το φαγητό στο σπίτι τους, θα λάβουν ειδικά βίντεο για το πώς να ζεστάνουν και σερβίρουν τα πιάτα και μια ειδική λίστα με μουσικά κομμάτια για μια ολοκληρωμένη εμπειρία αεροπορικού ταξιδιού με την SIA, σύμφωνα με τον αερομεταφορέα.
Ξεναγήσεις και εμπειρίες στον προσομοιωτή πτήσης
Χωρίς εγχώριο δίκτυο, ο εθνικός αερομεταφοράς αυτής της πόλης-κράτους στη νοτιοανατολική Ασία έχει δεχθεί οικονομικό πλήγμα από τους περιορισμούς στα διεθνή ταξίδια και πρόσφατα απέλυσε το ένα πέμπτο του προσωπικού του. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι θα προσφέρει ξεναγήσεις στο κέντρο εκπαίδευσής της και εμπειρίες στον προσομοιωτή πτήσης.
«Με την COVID-19 να μειώνει δραστικά τον αριθμό των πτήσεων που εκτελεί ο όμιλος SIA, έχουμε δημιουργήσει μοναδικές δραστηριότητες που μας επιτρέπουν να επικοινωνούμε με τους πελάτες μας αυτή την περίοδο» δήλωσε ο Γκοχ Τσουν Πονγκ, διευθύνων σύμβουλος της Singapore Airlines (SIA).