Πόλος έλξης και για νέες τουριστικές επενδύσεις είναι η Ελλάδα έχοντας ωστόσο ήδη προσελκύσει μεγάλα brands στο προσφερόμενο τουριστικό της χαρτοφυλάκιο ενδεικτικό της δυναμικής που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια γύρω από τους ελληνικούς προορισμούς.
Από το βήμα του 7ου φόρουμ φιλοξενίας που διοργάνωσε το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας στο πλαίσιο της εμπορικής έκθεσης Horeca 2024, εκπρόσωποι των διεθνών ξενοδοχειακών ομίλων Accor και Virgin Hotels δήλωσαν ότι η Ελλάδα βρίσκεται στο στόχαστρο για επενδύσεις, πάντα στο πεδίο της φιλοξενίας.
Σε ό,τι αφορά την Accor, που αποτελεί ηγέτιδα δύναμη στον κλάδο της φιλοξενίας παγκοσμίως προσφέροντας εμπειρίες σε περισσότερες από 110 χώρες σε 5.500 ξενοδοχειακές μονάδες, ο Frank Reul (VP-Development Accor Premium. Midscale & Economy Brands Eastern Europe, Balknas, Italy & Greece) επεσήμανε ότι η Accor σκοπεύει να ανοίξει έως 8 ξενοδοχεία στην Ελλάδα. Πάντα με την ομπρέλα της Accor, αλλά μέσω συνεργασιών (Franchise) αναζητά υφιστάμενες υποδομές στην ηπειρωτική και τη νησιωτική Ελλάδα. Ήδη από τις αρχές Νοεμβρίου εξειδικευμένο στέλεχος σκανάρει νησιά αλλά και την Αθήνα για την ευόδωση των σχεδίων του Ομίλου.
Μάλιστα ο Frank Reul επεσήμανε ότι όλες οι επενδύσεις θα γίνουν με γνώμονα τη βιωσιμότητα και την αειφορία. Σε ό,τι αφορά την Virgin Hotels, που δημιουργήθηκε το 2010 από τον όμιλο Virgin του Sir Richard Branson, ο Will Dowling (EMEA Development της Virgin Hotels) σημείωσε ότι σχεδιάζει να επενδύσει στην Ελλάδα. Αφού εξήγησε ότι οι υπερπολυτελείς επενδύσεις είναι μια τάση, που η Ελλάδα μπορεί να απαντήσει σε αυτή, πρόσθεσε ότι η Virgin θα έλθει στην Ελλάδα με στόχο να δημιουργήσει όπως είπε, μια καταπληκτική εμπειρία. Κάθε προορισμός είναι στο στόχαστρο της εταιρίας, αρκεί όπως είπε, να «κουμπώσει» με το όραμα της.
Και οι δυο εκπρόσωποι των ξενοδοχειακών ομίλων συμφώνησαν ότι στην Ελλάδα, το Momentum για επενδύσεις είναι εξαιρετικό, με τον Will Dowling να εστιάζει μεταξύ άλλων στη μεταρρύθμιση του υπουργείου Παιδείας για την έλευση ξένων πανεπιστημίων στην Ελλάδα. Όπως είπε, αυτό είναι ένα εξαιρετικό νέο, αφού θα δώσει ώθηση στην γεννιά Ζ να γνωρίσει περεταίρω την Ελλάδα και να δημιουργήσει έναν νέο πόλο έλξης επισκεψιμότητας ειδικά στην Αθήνα. Μάλιστα πρόσθεσε ότι ήδη το Πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνιας και το Χάρβαρντ εξέφρασαν το ενδιαφέρον για ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Εστιάζοντας στην Αθήνα ο εκπρόσωπος της Virgin επεσήμανε ότι η ελληνική πρωτεύουσα μπορεί να πρωταγωνιστήσει στις συναυλιακές εκδηλώσεις και ουσιαστικά να μετατραπεί σε Hub προσέλκυσης νέων ανθρώπων και ειδικά της γενιάς «Ζ».
ΠΗΓΗ: businessdaily.gr