Σε μία πλέον ομαλή περίοδο κοινωνικά και οικονομικά και ένα ασφαλές περιβάλλον, η HORECA 2022 θα αποτελέσει την κορυφαία στιγμή για την εγχώρια αγορά και σημαντικό εφαλτήριο για την ανάκαμψη όλου του κλάδου.
Η HORECA, η έκθεση θεσμός για τον κλάδο των Ξενοδοχείων και της Μαζικής Εστίασης, θα υλοποιήσει την πιο σημαντική της διοργάνωση 11-14 Φεβρουαρίου 2022 καθώς θα αναδείξει τους βασικούς πυλώνες πάνω στους οποίους θα στηριχθεί ο νέος κύκλος ανάπτυξης για τον κλάδο μετά από μία μακρά περίοδο δυσκολιών και κλυδωνισμών. Η 16η HORECA θα συγκεντρώσει και πάλι όλες τις επιχειρηματικές δυνάμεις του κλάδου της φιλοξενίας στην χώρα μας και είναι σίγουρο ότι θα στεφθεί με επισκεπτική και εμπορική επιτυχία.
Το μέλλον της Φιλοξενίας και της Εστίασης ξεκινάει εδώ
Σε αυτή την ιδιαίτερη μετά covid εποχή που κάθε επιχειρηματίας πρέπει να επενδύσει για να ξεχωρίσει, η ανάγκη για βελτίωση των υποδομών και των υπηρεσιών των επιχειρήσεων είναι μεγαλύτερη από ποτέ. Η νέα πραγματικότητα απαιτεί ριζικές αλλαγές στον τρόπο διαχείρισης και λειτουργίας τόσο των ξενοδοχείων, όσο και των επιχειρήσεων μαζικής εστίασης και καφεστίασης και για αυτό οι επιχειρηματίες των κλάδων αυτών επιβάλλεται να ενημερωθούν και να «εισάγουν» τις υποδομές και τις υπηρεσίες τους, σε μία νέα εξελιγμένη digital και safe εποχή.
Το τετραήμερο 11 με 14 Φεβρουαρίου 2022 οι επαγγελματίες των Ξενοδοχείων, της Μαζικής Εστίασης και της Καφεστίασης θα έρθουν σε επαφή με ολόκληρη την προμηθευτική αλυσίδα (foodservice, καφές και ροφήματα, αλκοολούχα και μη ποτά, τρόφιμα και σνακ), κορυφαίες επιχειρήσεις με ξενοδοχειακό και εστιατορικό εξοπλισμό, τεχνολογικές λύσεις και διαδικτυακές υπηρεσίες, καθώς και εταιρείες που ειδικεύονται στην κατασκευή, την ανακαίνιση και την εξοικονόμηση ενέργειας.
Το κορυφαίο trade show του κλάδου, προσαρμοσμένο στα δεδομένα της εποχής, θα φιλοξενήσει τις εταιρίες leader του κλάδου σε 50.000 τ.μ. εκθεσιακής επιφάνειας όπου θα παρουσιάσουν όλες τις σύγχρονες τάσεις και εξελίξεις για τα ξενοδοχεία και τη μαζική εστίαση, καθώς και πρωτότυπες ιδέες, προτάσεις, λύσεις για την «είσοδο» τους στην post covid εποχή.
Φυσικά, την τιμητική τους θα έχουν και οι έξυπνες εφαρμογές προκειμένου οι μονάδες φιλοξενίας και εστίασης να εναρμονίζονται με τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας που απαιτεί η νέα πραγματικότητα. Τα δε special events θα είναι ακόμα πιο ενδιαφέροντα και εποικοδομητικά, καθώς η νέα κανονικότητα ανοίγει περισσότερα θέματα προς μελέτη, συζήτηση και παρουσίαση. Το Metropolitan αναμένεται να αποτελέσει ξανά το κέντρο των Ξενοδοχείων και της Μαζικής Εστίασης προσελκύοντας όλους τους ευσυνείδητους επαγγελματίες και οραματιστές του κλάδου.
Κόντρα στην τάση που θέλει πολλούς οργανισμούς να περιορίζουν τα budget τους μετά την κρίση, η FORUM Α.Ε. επιμένει να μην κάνει εκπτώσεις στην δυναμική και ποιοτική προβολή της HORECA προκειμένου να εγγυηθεί την εμπορική της αποτελεσματικότητα. Έτσι, το marketing budget θα είναι στα ίδια επίπεδα με τις προηγούμενες διοργανώσεις κατανεμημένο σε όλα τα κορυφαία μέσα (τηλεόραση, ραδιόφωνο, social media, digital platforms, έντυπα).