Έρευνα Expedia: 5 χρήσιμες συμβουλές για να προετοιμαστεί σωστά ο ξενοδοχειακός κλάδος

39

Oι τουρίστες παραμένουν ανήσυχοι όσον αφορά την προοπτική να ταξιδέψουν, βέβαια, η πλειονότητα ονειρεύεται, προγραμματίζει και κάνει κρατήσεις, σύμφωνα με έρευνα της Expedia Group Media Solutions.

Ενώ παραμένει ασαφές πότε θα αρθούν οι περιορισμοί στα διεθνή ταξίδια, οι ταξιδιώτες επιδιώκουν κοντινούς προορισμούς μεσοπρόθεσμα. Στις ΗΠΑ το 78% των αναζητήσεων αφορούσαν ταξίδια εσωτερικού έναντι 22% που αφορούσαν εξωτερικού.

Δείτε παρακάτω τις χρήσιμες συμβουλές των ειδικών ούτως ώστε να γίνει εφικτή η προσέλευση περισσότερων τουριστών.

Να είστε ευέλικτοι

Η ευελιξία θα συμβάλει στην εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών και την ανάκαμψη της οικονομίας. Oι ξενοδόχοι πρέπει να είναι πλήρως ευέλικτοι σε όλα τα μέσα – από site και διαφημίσεις έως την επικοινωνία με τους ταξιδιώτες εντός καταλύματος. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την προσφορά πλήρους επιστροφής χρημάτων και ακυρώσεων ή ευέλικτες πολιτικές κράτησης και αλλαγής ημερομηνίας.

Η προσαρμοσμένη έρευνα της Media Solutions διαπίστωσε ότι το 53% των ταξιδιωτών αισθάνονται πιο άνετα με ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων από τα καταλύματα- ειδικά οι ταξιδιώτες Gen Z και millennial. Σχεδόν το 70% των προγραμμάτων τιμής διαμονής σε site του Ομίλου της Expedia επιστρέφονται.

Καθησυχάστε τους ταξιδιώτες

Οι πληροφορίες από τη μελέτη Media Solutions δείχνουν ότι οι ξενοδόχοι πρέπει να έχουν τοιχοκολλήσει πρωτόκολλα καθαρισμού και απολύμανσης για να καθησυχάσουν τους ταξιδιώτες που θέλουν να πάνε σε αξιόπιστα καταλύματα μετά την πανδημία. Η επισήμανση πληροφοριών σχετικά με μέτρα απολύμανσης και καθαριότητας σε όλους τους χώρους μπορεί να καθησυχάσει τους ταξιδιώτες που σκέφτονται ένα ταξίδι σύντομα ή μετά την πανδημία, καθώς οι ανησυχίες σχετικά με την υγιεινή είναι πιθανό να έχουν μακροπρόθεσμο αντίκτυπο. 1 στους 2 ταξιδιώτες έχουν αποφύγει τη χρήση αλυσίδων ξενοδοχείων, μπουτίκ ξενοδοχείων και θέρετρων κατά τη διάρκεια της πανδημίας λόγω ανησυχιών σχετικά με την καθαριότητα.

Τα μέτρα πανδημίας θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στις μελλοντικές αποφάσεις διαμονής καθώς 8 στους 10 ταξιδιώτες δεν προτιμά τις αλυσίδες ξενοδοχείων, ανεξαρτήτως ηλικίας. Το 83% όλων των ταξιδιωτών είπε ότι είναι σημαντικό για τα καταλύματα να παρέχουν τακτικούς καθαρισμούς και απολύμανση, και το 76% όλων των ταξιδιωτών θα ήθελε να δει μια λίστα ελέγχου που να περιγράφει διεξοδικά τι έχει απολυμανθεί.

Για αλυσίδες ξενοδοχείων και θέρετρων, η συνεχής ενημέρωση σχετικά με τη μειωμένη χωρητικότητα και τα μέτρα κοινωνικής απόστασης μπορούν να δημιουργήσουν το αίσθημα της ασφάλειας στο περισσότερο από το ένα τρίτο των ταξιδιωτών.

Προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι συνεργάτες στο να αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη των πελατών, το Expedia Group ξεκίνησε ένα πρόγραμμα που επιτρέπει στους συνεργάτες διαμονής να επισημάνουν τα μέτρα υγείας και υγιεινής που λαμβάνουν στις ιδιότητές τους σε παροχές όπως check-in και check-out ανέπαφα, διαθεσιμότητα προσωπικού, βελτιωμένος καθαρισμός και ενίσχυση της κοινωνικής απόστασης μέτρα, μεταξύ άλλων.

Δώστε βάση στις κριτικές

Οι online κριτικές έπαιξαν εδώ και πολύ καιρό ρόλο στην ενημέρωση των αποφάσεων των ταξιδιωτών, και όσο περνάει ο καιρός, θα γίνονται όλο και πιο σημαντικές για τον μελλοντικό προγραμματισμό ταξιδιών. Σύμφωνα με μια μελέτη της Ομάδας Expedia 2020, σχεδόν τα τρία τέταρτα των ταξιδιωτών διαβάζουν κριτικές πριν κάνουν κράτηση σε ένα κατάλυμα  θεωρούν τις κριτικές για την “καθαριότητα των δωματίων” και τη “συνολική κατάσταση του ξενοδοχείου” ως τις πιο σημαντικές εν καιρώ πανδημίας.

Το 80% των ταξιδιωτών πιστεύει ότι εάν τα ξενοδοχεία δεν ανταποκρίνονται σε αρνητικές κριτικές για ακίνητα, τότε η κριτική πρέπει να είναι αληθινή. Στο μέλλον, οι ταξιδιώτες θα στραφούν σε πρόσφατες διαδικτυακές κριτικές 41% περισσότερο από ό, τι πριν από την πανδημία, ενώ οι διαδικτυακές κριτικές αναμένεται να αυξηθούν κατά 15%.

Οι ιδιοκτήτες καταλυμάτων θα πρέπει να ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να αφήνουν σχόλια και να απαντούν σε κριτικές επισκεπτών, καλά και κακά, ιδανικά εντός 24 ωρών, για να δείξουν στους επισκέπτες ότι οι απόψεις και οι προτάσεις τους για βελτίωση παίζουν ρόλο.

Αντισταθείτε στον ανταγωνισμό

Μετά την πανδημία, οι ταξιδιώτες θα στρέφονται όλο και περισσότερο σε ιστότοπους ξενοδοχείων, online ταξιδιωτικά γραφεία και ταξιδιωτικές διαφημίσεις για ταξιδιωτικό προγραμματισμό, οι φωτογραφίες και οι πληροφορίες σε αυτά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο στο μέλλον. Καθώς η ζήτηση των ταξιδιωτών συνεχίζει να αυξάνεται, οι ιδιοκτήτες καταλυμάτων θα πρέπει να εφαρμόσουν στρατηγική μάρκετινγκ στα media για να διασφαλίσουν ότι το ξενοδοχείο τους ηγείται του ανταγωνισμού.

Κερδίστε το ενδιαφέρον του ταξιδιώτη

Με ταξιδιωτικά κίνητρα και προτιμήσεις που ποικίλλουν ανάλογα με την ηλικία, οι ιδιοκτήτες καταλυμάτων πρέπει να αναπτύξουν στοχευμένες προσφορές που απευθύνονται σε διαφορετικές γενιές ταξιδιωτών. Παρότι τα ταξίδια σε περίοδο πανδημίας οφείλονται σε διάφορους λόγους – οι κυριότεροι είναι η εναλλαγή παραστάσεων ή οι επισκέψεις σε οικογένεια ή φίλους – τα ταξίδια  είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στις νεότερες γενιές και μπορεί να εμπνεύσουν και άλλους. Επιπλέον, οι νεότερες γενιές αναμένεται να αυξήσουν τη ζήτηση για υπηρεσίες διαμονής επομένως οι ξενοδόχοι πρέπει να εξετάσουν το ρόλο τους στις βραχυπρόθεσμες στρατηγικές μάρκετινγκ και τη στόχευση άλλων γενεών.

Το 20% των millennials που ταξίδεψαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας το έκαναν για να επωφεληθούν από προσφορές και το 15% της γενιάς Gen Z έκανε το ίδιο προκειμένου να εργαστεί ή να σπουδάσει από μια νέα τοποθεσία. Για να προσεγγίσουν νεότερες γενιές, οι ξενοδόχοι πρέπει να επισημαίνουν τις ειδικές προσφορές ή εκπτώσεις τους που συνδέονται με προγράμματα τηλεργασίας-τηλεκπαίδευσης. Οι Gen X και οι babyboomers τείνουν να προτιμούν πιο γραφικά καταλύματα, επομένως τα εντυπωσιακά τοπία ή το εξωτικό περιβάλλον θα πρέπει να βρίσκονται στο επίκεντρο της καμπάνιας που στοχεύει σε αυτό το ταξιδιωτικό κοινό.