Χαμηλά οι πληρότητες στα ξενοδοχεία για την περίοδο των Χριστουγέννων – Τι αναφέρει ο Πρόεδρος των ξενοδόχων

92

“Το τελευταίο χρονικό διάστημα διαβάζουμε δημοσιεύματα με υπεραισιόδοξες προβλέψεις ενόψει Χριστουγέννων. Δυστυχώς αυτά καμία σχέση δεν έχουν με την πραγματικότητα που αντιμετωπίζει καθημερινά ο Έλληνας ξενοδόχος”. Αυτά ανέφερε ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων κ. Γρηγόρης Τάσιος απαντώντας σε σε ερωτήσεις δημοσιογράφων σχετικά με την τουριστική κίνηση των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.

Μάλιστα, ο κ. Τάσσιος κάνει λόγο για απογοητευτικά στοιχεία τονίζοντας χαρακτηριστικά: “Τη δεδομένη χρονική στιγμή τα στοιχεία που διαθέτει η ΠΟΞ από όλες τις ξενοδοχειακές ενώσεις της ανά την Ελλάδα σχετικά με την πληρότητα στα αστικά ξενοδοχεία της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και των επαρχιακών πόλεων, είναι απογοητευτικά”. Και προσθέτει: “Ταυτόχρονα η μέση πληρότητα στις ορεινές και ημιορεινές περιοχές πανελλαδικά – αν και έχουμε ήδη μπει στον Δεκέμβριο – δεν ξεπερνά ούτε το 50% – 60%, με εξαίρεση ορισμένους περισσότερο δημοφιλείς προορισμούς και περιοχές που έχουν θεματικά πάρκα που καταγράφουν λίγο υψηλότερη κινητικότητα. Ο δεύτερος χειμώνας της πανδημίας λοιπόν, εξακολουθεί και παραμένει “ψυχρός” και εναποθέτουμε τις ελπίδες μας στις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής (last minute) προκειμένου να “ζεσταθεί” η αγορά”.

Ωστόσο όπως επισημαίνει είναι σημαντικό, ότι η χώρα μας δεν έχει μπει σε ένα καθεστώς τύπου lockdown, το οποίο θα ήταν καταστροφή για τον τουρισμό παρ’ολα αυτά, όσο υπάρχει πανδημία η κατάσταση παραμένει ρευστή.

“Δεν αρκεί για τις συγκεκριμένες επιχειρήσεις μόνο ένα καλό 15νθήμερο”

“Η χειμερινή περίοδος έχει διάρκεια 120 ημέρες. Δεν αρκεί για τις συγκεκριμένες επιχειρήσεις μόνο ένα καλό 15νθήμερο που μάλιστα δεν είναι για την ώρα εξασφαλισμένο, ώστε να καταφέρουν να καλύψουν τεράστιες ζημίες 18 μηνών” ανέφερε ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων επισημαίνοντας παράλληλα ότι το αυξημένο ενεργειακό κόστος και η αγορά πρώτων υλών επιβαρύνουν ακόμα περισσότερο τη λειτουργία επιχειρήσεων που παλεύουν να εξέλθουν από την παρατεταμένη απραξία.

“Το απόλυτο μπάχαλο που επικρατεί στην αγορά της βραχυχρόνιας μίσθωσης και στα παράνομα καταλύματα “θολώνει” όπως φαίνεται την πραγματική εικόνα και δημιουργεί ψευδαισθήσεις τουριστικής ανάκαμψης”, καταλήγει.