Σύμφωνα με ανακοίνωσή της η Booking.com θα εφαρμόζει τη πολιτική Έκτακτων Περιστάσεων έως τις 31 Μαρτίου, ώστε να προστατευθούν οι ιδιοκτήτες καταλυμάτων αλλά και οι επισκέπτες τους από την έξαρση του κορωνοϊού.
Η πλατφόρμα προειδοποιεί ότι οι συνεργάτες της θα πρέπει να επιστρέφουν οποιαδήποτε προπληρωμή κόστους και να μην χρεώνουν ακυρωτικά σε περιπτώσεις όπου οι επισκέπτες/ταξιδιώτες ζήτησαν ακύρωση ως αποτέλεσμα της Έκτακτης Ανάγκης. Η Booking.com διαβεβαίωσε ότι θα άρει τις προμήθειες σε αυτές τις περιπτώσεις.
Τι ισχύει για τα καταλύματα σε χώρες που έχουν πολλά κρούσματα κορονοϊού
Ειδικότερα, η πολιτική θα επηρεάσει τα καταλύματα στην κινεζική ενδοχώρα, το Χονγκ Κονγκ, το Μακάου, την Ιταλία και τη Ν. Κορέα ως εξής:
-Για όλες τις κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν σε καταλύματα της κινεζικής ενδοχώρας με τσεκ ιν μέχρι και τις 31 Μαρτίου, οι ιδιοκτήτες θα πρέπει να επιστρέφουν τα χρήματα που έχουν καταβληθεί εκ των προτέρων και να μη χρεώνουν ακυρωτικά εάν οι επισκέπτες ζητήσουν ακύρωση.
-Για όλες τις κρατήσεις σε καταλύματα στο Χονγκ Κονγκ και το Μακάου με τσεκ ιν έως και τις 29 Φεβρουαρίου του 2020, προβλέπεται επιστροφή χρημάτων και όχι χρέωση ακυρωτικών εάν ζητηθεί ακύρωση από τον ταξιδιώτη.
-Για όλες τις κρατήσεις για καταλύματα σε περιοχές που βρίσκονται σε καραντίνα ή/και σε καθεστώς περιορισμού μετακινήσεων από τις τοπικές αρχές στην Ιταλία και στις κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν από ταξιδιώτες από τις περιοχές αυτές, με τσεκ ιν από τις 23 Φεβρουαρίου έως τις 14 Μαρτίου του 2020, η πλατφόρμα ζητεί από τους συνεργάτες της επιστροφή των χρημάτων και μη χρέωση ακυρωτικών.
-Για όλες τις κρατήσεις καταλυμάτων σε περιοχές που βρίσκονται σε καραντίνα ή/και σε καθεστώς περιορισμού μετακινήσεων από τις τοπικές αρχές στη Ν. Κορέα και για τις κρατήσεις από ταξιδιώτες στις περιοχές αυτές, με τσεκ ιν απόι τις 23 Φεβρουαρίου έως τις 14 Μαρτίου του 2020, ζητείται επιστροφή χρημάτων και μη καταβολή ακυρωτικών.
Για τα καταλύματα σε όλες τις άλλες χώρες, ισχύουν τα εξής:
-Για οποιαδήποτε κράτηση από ταξιδιώτες που προέρχονται από την κινεζική ενδοχώρα, με τσεκ ιν έως και τις 31 Μαρτίου, οι συνεργάτες της πλατφόρμας απαιτείται να επιστρέφουν χρήματα προκαταβολής και να μη χρεώνουν ακυρωτικά.
-Για οποιαδήποτε κράτηση από ταξιδιώτες που προέρχονται από το Χονγκ Κονγκ και το Μακάου με τσεκ ιν έως και τις 29 Φεβρουαρίου, η πλατφόρμα ζητεί από τους συνεργάτες της την επιστροφή χρημάτων που καταβλήθηκαν και τη μη χρέωση ακυρωτικών.
– Για όλες τις κρατήσεις καταλυμάτων σε περιοχές που βρίσκονται σε καραντίνα ή/και σε καθεστώς περιορισμού μετακινήσεων από τις τοπικές αρχές της Ιταλίας, με τσεκ ιν από τις 23 Φεβρουαρίου έως τις 14 Μαρτίου του 2020, οι συνεργάτες της πλατφόρμας απαιτείται να επιστρέφουν χρήματα προκαταβολής και να μη χρεώνουν ακυρωτικά.
– Για όλες τις κρατήσεις καταλυμάτων σε περιοχές που βρίσκονται σε καραντίνα ή/και σε καθεστώς περιορισμού μετακινήσεων από τις τοπικές αρχές της Ν. Κορέας, με τσεκ ιν από τις 23 Φεβρουαρίου έως τις 14 Μαρτίου του 2020, οι συνεργάτες της πλατφόρμας απαιτείται να επιστρέφουν χρήματα προκαταβολής και να μη χρεώνουν ακυρωτικά.
-Οι κρατήσεις ταξιδιωτών που έχουν ταξιδέψει σε περιοχή με διάδοση του κορωνοϊού, και τους έχει απαγορευθεί η είσοδος στη χώρα στην οποία επρόκειτο να ταξιδέψουν, εμπίπτουν στην πολιτική έκτακτων περιστάσεων της πλατφόρμας.
Η Booking.com δεν θα χρεώσει προμήθειες για όλες τις παραπάνω περιπτώσεις.