Airbnb: Νέοι κανόνες υγιεινής και απολύμανσης – Επιχείρηση «καθησυχασμού» των πελατών της

52

Ένα νέο πρωτόκολλο καθαρισμού και απολύμανσης των καταλυμάτων που περιλαμβάνει στην πλατφόρμα της, παρουσίασε η Airbnb με στόχο να καθησυχάσει τους πελάτες της αλλά και να προωθήσει τις κρατήσεις που σταμάτησαν λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.

Η εν λόγω πρωτοβουλία θα ξεκινήσει τον Μάιο και προβλέπει να δίδεται πιστοποιητικό στους οικοδεσπότες που έχουν ολοκληρώσει μια εκπαίδευση στους νέους κανόνες υγιεινής, οι οποίοι καταρτίστηκαν βάσει των συστάσεων των αμερικανικών υγειονομικών αρχών και εμπειρογνωμόνων της υγείας.

Η Airbnb σε ανακοίνωσή της τονίζει: “Καθώς οι κυβερνήσεις διαχειρίζονται την υγειονομική κρίση και άρχισαν να εξετάζουν περιορισμούς που πρέπει να τεθούν σε ισχύ πριν επιτραπούν εκ νέου τα ταξίδια, προετοιμάζουμε ενεργά την Airbnb να υποστηρίξει την κοινότητά μας και να προετοιμάσει το μέλλον του τουρισμού, έχοντας ως επίκεντρό μας την υγεία και την πρόληψη”.

Και προσθέτει ότι τα μέλη που προσφέρουν καταλύματα θα λάβουν “συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με την πρόληψη της νόσου Covid-19, όπως η χρήση ατομικού προστατευτικού εξοπλισμού, όπως μάσκες και γάντια για τους οικοδεσπότες ή εκείνους που κάνουν τον καθαρισμό, καθώς και απολυμαντικά εγκεκριμένα από τις ρυθμιστικές αρχές”.

Οι οικοδεσπότες που δεν μπορούν να συμμορφωθούν με το πρωτόκολλο ή να λάβουν ένα πιστοποιητικό, μπορούν να επιλέξουν το κατάλυμά τους να μένει κενό για μια περίοδο 72 ωρών μεταξύ κάθε πελάτη. Οι πελάτες θα μπορούν σαφώς να διαπιστώνουν εάν ο οικοδεσπότης τους έχει λάβει πιστοποιητικό, περιμένει 72 ώρες μεταξύ της αναχώρησης ενός πελάτη και της άφιξης ενός άλλου ή επιλέγει να μην συμμορφωθεί με το νέο πρωτόκολλο.