Η Marketing Greece με στόχο την ενίσχυση και την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, συστήνει ξανά στο ελληνικό κοινό, μέσα από μια νέα ματιά γνωστούς αλλά και λιγότερο δημοφιλείς προορισμούς, στην ειδική ενότητα που έχει υλοποιήσει για το λόγο αυτό.
Η πρωτοβουλία αυτή που πραγματοποιείται με την υποστήριξη της Eurobank έχει στόχο την ανάδειξη των ελληνικών προορισμών και των εμπειριών που μπορεί να απολαύσει το ελληνικό κοινό στην Ελλάδα. Η campaign page, που είναι στον “αέρα” εδώ και λίγες ημέρες στην ταξιδιωτική πλατφόρμα Discovergreeece.com, μέσα από το περιεχόμενο της ξεναγεί το ελληνικό κοινό στην αυθεντική Ελλάδα, μοιράζεται μαζί του ξεχωριστές εμπειρίες, αναδεικνύει τη γαστρονομική ταυτότητα της χώρας μας και δίνει συμβουλές και ιδέες για ένα καλοκαίρι γεμάτο συναισθήματα και ανεκτίμητες στιγμές χαράς και χαλάρωσης.
Επιλεγμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες, ταξιδιωτικές ιδέες και προορισμοί προσφέρουν στους επισκέπτες της campaign page ένα εικονικό ταξίδι στην Ελλάδα, από άκρη σε άκρη, αποκαλύπτοντας μικρά και μεγάλα μυστικά της χώρας μας.
«Το νέο αυτό αφιέρωμα του Discovergreece.com πραγματοποιήθηκε με την πολύτιμη υποστήριξη της Eurobank, που για μια ακόμα φορά βρίσκεται δίπλα μας. Στόχος μας είναι μέσα από την campaign page να προσελκύσουμε το ενδιαφέρον του ελληνικού κοινού αλλά και να το εμπνεύσουμε να επισκεφτεί τους ελληνικούς προορισμούς, πάντα παραμένοντας ασφαλείς» δήλωσε η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.
Εκ μέρους της Eurobank, ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας, κ. Κωνσταντίνος Βασιλείου, ανέφερε ότι η Eurobank στηρίζει διαχρονικά τον ελληνικό τουρισμό και επενδύει στη μεγάλη προσπάθεια της χώρας για την ανάκαμψη: «Ο εσωτερικός τουρισμός μπορεί να αναδειχθεί καταλύτης στην στήριξη του τουριστικού προϊόντος, ιδιαίτερα αυτό το καλοκαίρι. Η Eurobank παραμένει σταθερά, δίπλα, τόσο σε όσους συμβάλλουν στην ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, όσο και στις επιχειρήσεις του κλάδου, με στόχο να ανταπεξέλθουν στις έκτακτες αυτές συνθήκες».