TANGO goes Symphony στο θέατρο Ολύμπια – Ένα ταξίδι στα μπαρ και τα καφέ της Αργεντινής

Την Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου στις 20:30, τα αναλόγια της Συμφωνικής Ορχήστρας του δήμου Αθηναίων...