Εγκαινιάστηκε το πρόγραμμα ηλιακής ενέργειας κατά μήκος του αυτοκινητόδρομου Αθηνών – Πατρών

Παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρίστου Δήμα, η Ολυμπία Οδός, παραχωρησιούχος του...