Yποψίες χακαρίσματος και της Vodafone; Σοβαρά προβλήματα σε όλη την Ελλάδα

75

Σημαντικά προβλήματα, παρατηρούνται τα τελευταία 24ωρα στην σταθερή τηλεφωνία, στο internet και στην συνδρομητική τηλεόραση της Vodafone σε όλη την Ελλάδα.

Τα προβλήματα αποτυπώνονται με τον πιο γλαφυρό τρόπο στα σχόλια και τις αναρτήσεις των χρηστών στα κοινωνικά δίκτυα.  Μάλιστα η φράση “πρόβλημα ίντερνετ vodafone” είναι από εχθές πρώτη στις τάσεις της Google, κάτι που σημαίνει πως οι χρήστες ψάχνουν να βρουν τι ακριβώς συμβαίνει και δεν μπορούν να συνδεθούν στο ίντερνετ ούτε να έχουν πρόσβαση στο vodafone TV. Το δε τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας έχει κυριολεκτικά βρεθεί εκτός λειτουργίας με αποτέλεσμα να ήταν αδύνατο, μέχρι την ώρα που γραφόταν αυτό το άρθρο, να έρθει σε τηλεφωνική επικοινωνία κάποιος πελάτης με εκπρόσωπο ή τεχνικό της εταιρίας.

Επίσημη απάντηση εκ μέρους της εταιρίας που να εξηγεί επακριβώς ποιο είναι το πρόβλημα και πότε πρόκειται να επιλυθεί δεν υπάρχει, με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι υποψίες σύνδεσης του συγκεκριμένου σοβαρού περιστατικού με προσπάθεια χακαρίσματος ή υποκλοπής στοιχείων από τα πληροφοριακά συστήματα της εταιρίας. Υπενθυμίζεται πως τις τελευταίες ημέρες είναι ανοικτός ένας ιδιότυπος “ψηφιακός πόλεμος” μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας όπου εκατέρωθεν χακάρονται επίσημες ιστοσελίδες κρατικών οργανισμών, και όχι μόνο, με αποτέλεσμα σημαντικά προβλήματα στην λειτουργία τους. Υπενθυμίζεται επίσης πως προς λίγων μηνών Έλληνες χακερς είχαν “ρίξει” το πληροφοριακό σύστημα της τουρκικής τηλεφωνίας με αποτέλεσμα να “νεκρώσουν” τα σταθερά τηλέφωνα για πολλές ημέρες.

Η αγανάκτηση των πελατών αποτυπώνεται με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο στο σχόλιο του χρήστη Pett Ross, σύμφωνα με το  techmaniacs.gr:

Μπράβο! Σέβεστε τον πελάτη σας! Είναι αυτό επίσημη – σοβαρή απάντηση; Αν λοιπόν κάποια στιγμή κι εγώ δεν πληρώνω τους λογαριασμούς μου και με πάρετε τηλέφωνο να μου πείτε ότι σας χρωστάω και πότε θα σας πληρώσω, θα σας απαντήσω κι εγώ “εύχομαι το συντομότερο”. Το πρόβλημα αγαπητή Vodafone δεν είναι απλά το ο τι “έπεσε” το δίκτυο, αλλά το ο,τι συμπεριφέρεστε στους πελάτες σας σαν να μιλάτε σε ηλίθιους. Ας έχει τουλάχιστον η “εξυπηρέτησή” σας τη στοιχειώδη γνώση και ευγένεια να κάνει αυτό για το οποίο υπάρχει, να εξυπηρετεί και όχι να απευθύνεται στον πελάτη με ειρωνεία.

Η Vodafone μέχρι στιγμής αρκέστηκε σε μια απλή ανάρτηση:

“Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι περιορισμένος αριθμός συνδρομητών μας σταθερής τηλεφωνίας, ενδέχεται να αντιμετωπίζει πρόβλημα στις υπηρεσίες του Internet, και ειδικότερα με την πρόσβαση σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες. Οι τεχνικές μας ομάδες εργάζονται για την άμεση επίλυση του προβλήματος.
Σας ζητούμε συγνώμη για την αναστάτωση”.