Για παραπλανητικές προσφορές την Black Friday προειδοποιεί τους ταξιδιώτες η οργάνωση των Βρετανών καταναλωτών Which?, καλώντας τους να εξετάζουν με προσοχή την αγορά διακοπών ή πτήσεων που παρουσιάζεται ως προσφορά στις 29 Νοεμβρίου καθώς και να μην νιώθουν πίεση από την χρονική προθεσμία των προσφορών.
Σε έρευνα που πραγματοποίησε η Which? Travel κατά την περυσινή Black Friday σε εταιρίες όπως η Ryanair, η easyJet, η Norwegian Air και η Tui, έγινε έλεγχος τιμών την ημέρα της Black Friday και δύο εβδομάδες μετά.
Η Ryanair προσέφερε 25% έκπτωση σε 1 εκατ. θέσεις για κρατήσεις μέχρι τα μεσάνυκτα της Black Friday και για ταξίδια από τον Ιανουάριο έως και τον Απρίλιο του 2019 ωστόσο καμία από τις πτήσεις που ελέγχθηκαν από την Which? Travel δεν ήταν φθηνότερη την Black Friday σε σχέση με δύο εβδομάδες μετά.
Μάλιστα, δύο πτήσεις, οι Στάστεντ-Όσλο και Στάνστεντ- Lanzarote ήταν ακριβότερες κατά 5 λίρες την Black Friday.
Η προσφορά της EasyJet έκανε λόγο για εξοικονόμηση 50 λιρών σε 60.000 city break κοντινούς προορισμούς, όμως από τις 21 διακοπές που ερευνήθηκαν, οι 8 ήταν φθηνότερες 2 εβδομάδες μετά.
Η διαφήμιση της Norwegian Air που ανέφερε έκτωση έως 30% στους ναύλους πτήσεων κοντινών αποστάσεων και 15% στους μακρινούς προορισμούς, προσέφερε έκπτωση που δεν ξεπερνούσε τις 6 λίρες.
Η TUI προσέφερε εκπτωτικούς κωδικούς αξίας 100 ή 150 λιρών από επιλεγμένες διακοπές όμως οι κωδικοι δεν λειτουργούσαν στις 2 από τις 5 διακοπές που έλεγξε η Which?.
Η έρευνά μας, έδειξε οτι οι προσφορές της Black Friday δεν είναι πάντα αυτό που φαίνονται, δήλωσε ο δυντάκτης της Which? Travel, Rory Boland και συμβούλεψε τους καταναλωτές να αποφύγουν τις απογογητεύσεις συγκρίνοντας τις τιμές και αντιμετωπίζοντας τις ιδιαίτερα ελκυστικές προσφορές με σκεπτικισμό.
Πηγή: TornosNews