Honeymoon στο εξωτικό Bali!

278

Είμαστε οι @travel_like_greeks, για την ακρίβεια πίσω απ το προφίλ αυτό βρίσκεται η Γιώτα και ο Λάμπρος. Πριν δύο χρόνια περίπου ανεβήκαμε τα σκαλιά της εκκλησίας και ενώσαμε τις καρδιές. Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας του γάμου, ξεκινήσαμε να ψάχνουμε και για το ειδυλλιακό honeymoon.

Θέλαμε κάτι μακρινό και διαφορετικό, πολλές οι επιλογές και τα suggestions. Από Αμερική, σε Αφρική και Ασία με την τελευταία τελικά να κερδίζει έδαφος. Αφού πήγαμε σε κάποια ταξιδιωτικά πρακτορεία και τα βάλαμε κάτω, πήραμε την απόφαση να το κλείσουμε μόνοι μας το ταξίδι. Ο προορισμός μας ήταν το νησί των θεών και μιλάω για το παραδεισένιο Bali, προσθέσαμε όμως και μια επιπλέον στάση στη Σιγκαπούρη.

Είστε έτοιμοι για αναχώρηση μαζί μας;

Κλείσαμε τα αεροπορικά μας εισιτήρια με την Qatar Airways και ειλικρινά δεν το μετανιώσαμε ούτε λεπτό, επιλέξαμε τη βραδινή πτήση και με την διαφορά ώρας φτάσαμε στο Μπαλί απογευματάκι.

Τις πρώτες μέρες μείναμε στη περιοχή Σεμινιακ μια άκρως τουριστική και λίγο πιο χλιδάτη περιοχή σε σύγκριση με την Κούτα που είναι πιο urban με κόσμο εναλλακτικό και κυρίως surfers. Στη Nusa Dua είναι επίσης ωραία με τα πιο χλιδάτα ξενοδοχεία αλλά δεν έχεις πουθενά να βγεις κλπ. Οπότε κρατήσαμε αυτό το tip από τους agents.

Αφού μας καλωσόρισαν στη σουίτα μας (καημό το είχα να μείνω σε σουίτα!) με welcome drink, λουλούδια και τριαντάφυλλα στην μπανιέρα, βάλαμε πλώρη για την πρώτη μας βόλτα! Εντάξει σε γένικες γραμμές είναι το νησί των ακρών… Η απόλυτη χλιδή κόντρα στην απόλυτη φτώχεια.

Βγαίνοντας έξω πρέπει να προσέχεις γιατί έχει μιλιούνια μηχανάκια, τα οποίια πολλοί Μπαλινέζοι τα χρησιμοποιούν για taxi, φωνάζοντας συνέχεια “bike bike” ?

Στη Σεμινιακ πήγαμε σε αρκετά μαγαζιά για βραδινή έξοδο. Το κορυφαίο όμως ήταν το Potato Head. Αν θες ησυχία και πιο “μεγαλίστικη φάση” πήγαινε στο KuDeTa. Στην είσοδο του θα βρεις και Ελληνική επιγραφή.

Τις περισσότερες ημέρες της διαμονής μας στο νησί των θεών είχαμε κλείσει προσωπικό οδηγό, που μας συνόδευε σε διάφορα daytrips.

Είδαμε απίστευτα καταπράσινα τοπία, εξωπραγματικούς καταρράκτες, ναούς, πολλά (μα πάρα πολλά!) μαϊμουδάκια, φάγαμε πολλά φρούτα αλλά καμία σχέση η γεύση με αυτά που έχουμε συνηθίσει.

Τι μας άρεσε περισσότερο και κάποια don’ts

Μια φοβερή εμπειρία ήταν στην Ubud και συγκεκριμένα το rafting στο ποτάμι Agung με κάποιες στάσεις σε απίστευτους καταρράκτες, με δύσκολα σημεία αλλά και αστείες στιγμές με ανθρώπους που δεν ξέραμε.

Ένα δεύτερο μέρος που μας έκοψε την ανάσα με τη θέα του αλλά και τη χλιδή του ήταν το Rock Bar. Εκεί φάγαμε και ice-cream burgers!

Δεν θα μπορούσα να παραλείψω όμως την εντυπωσιακή διαδρομή και συγκεκριμένα το κατέβασμα για τους καταρράκτες. Ό,τι πιο ωραίο έχουμε κάνει ήταν αυτό μπάνιο! Η ορμή του νερού που πέφτει πάνω σου σε κάνει να αισθάνεσαι ότι είσαι στον παράδεισο, σε έναν άλλον κόσμο.

Όσο για το ανέβασμα ήθελε καλή φυσική κατάσταση, ευτυχώς είμαστε και οι δυο του αθλητισμού οπότε τα καταφέραμε!

Κάποιες συμβουλές!

Μπάνιο στον ινδικό ωκεανό. Δεν θα το συνιστούσα αλλά μόνο και μόνο για την εμπειρία θα σου πω να μπεις, προσοχή στις κοφτερές πέτρες! Eπίσης, δεν είναι και πολύ εύκολο να βγεις από το νερό (“Τράβα με να σε τραβώ”…!)

Luwah coffee. Και να μην δοκιμάσεις δε χάνεις κάτι αλήθεια. Εγώ δεν δοκίμασα, ο άντρας μου ήπιε λιγάκι. Δοκίμασα όμως τις διάφορες ποικιλίες τσαγιών που μας προσέφεραν αυτό ναι!

Bali swing. Πολλά λεφτά για λίγο χρόνο. Δεν μπορώ να σου πω οτί ήταν όπως το περίμενα.

Στις παραλιακές περιοχές έχει παντού σήμανση για tsunami. Έχε το νου σου καλού κακού!

Οι Μπαλινέζοι ειναι χαμογελαστοί και πρόθυμοι να σε βοηθήσουν. Τόσο “thank you” δεν έχουμε ξανακούσει!

Στα μαγαζιά κάνε παζάρια! Αγόρασα μια στρογγυλή ψάθινη τσάντα με λιγότερα από 3 ευρω και όχι μόνο αυτό εννοείται! ?

Προσοχή στο νερό και τα παγάκια. Απόφυγε τα για να μην τρέχεις συνεχώς στην τουαλέτα. Φτιάξε ένα kit με διάφορα χάπια καλού κακού, ποτέ δεν ξέρεις!

Στις εκδρομές σου να μην πας σε WC. Είναι σε άθλια κατάσταση, αφού γενικά δεν υπάρχει υγειονομικός κώδικας. Πίνε γουλιά-γουλιά το νεράκι!

Φυσικά μην παραλείψεις το Μonkey Forest. Και προσοχή γιατί αν αγριέψεις τη μαϊμού δαγκώνει και πολύ άσχημα. Υπάρχουν οδηγίες στην είσοδο του πάρκου για την αποφυγή τέτοιων συμβάντων. Επίσης κρύψε γυαλιά φαγητά, φερμουάρ από τις τσάντες γιατί μιλάμε για τους υπέρτατους κλέφτες μην τα βλέπεις γλυκούλια και μικρά. Eίναι άτιμα! Εμείς στην επίσκεψή μας εκεί είχαμε μπανάνες γιατί ανέβηκαν πάνω μας και τους πετάξαμε μπανάνες για να κατέβουν. ?

Αν έχεις χρόνο και budget μπορείς να πας στα Gili ή στο νησί Penida μονοήμερη, είναι και τα δυο εξίσου εκπληκτικά!

Αν θες πιο urban life πήγαινε στην Kuta. Έχει mall, αρκετά μαγαζιά για φαγητό και ποτό και γενικά περισσότερο τουρισμό.

Μείνε σε βίλα με ιδιωτική πισίνα. Εμείς μείναμε στην Ubud. Η κάθε βραδιά κόστιζε γύρω στα 120 ευρώ με πρωινό!

Κάνε μασάζ ξανά και ξανά. Εμείς 10 μέρες ξανανιώσαμε! Αλήθεια, ήταν το καλύτερο πράγμα της ημέρας.

Φαγητό: Μην φας κοτόπουλο και γενικά το νου σου με τα κρέατα. Ο οδηγός μας προειδοποίησε ότι τα κρέατα δεν είναι ελεγμένα και χρειάζεται πολλή προσοχή. Δεν ξέρεις ούτε από πού προέρχεται το κρέας που τρως Όπου κι αν έχουμε πάει ταξίδι, καταλήγουμε σε ΜcDonalds! E, βρήκαμε και στο Bali και πήγαμε. Βρήκαμε μέχρι και freddo espresso αλλά δεν ήπιαμε – Θυμάσαι τι είπαμε για τα παγάκια; Τέλος, είχε και αρκετά σουβλακερί! Επίσης δεν φάγαμε. Προτιμήσαμε τα περισσότερα γεύματα να τα κάνουμε στους χώρους διαμονής. Τέλος πιες μπύρα Bintang κάτι σαν την Heineken αλλά λίγο πιο φτηνή.

Μην νοικιάσεις μηχανάκι! Να ξέρεις οδηγούν σαν τρελοί και δεν ξέρουν τι σημαίνει φρένο. Χρησιμοποίησε το Uber είναι πάμφθηνο και άμεσα διαθέσιμο.

Γενικά, στο Μπαλί όλα είναι πολύ οικονομικά, φαγητό, ποτό, διαμονή. Οπότε είναι ένας προορισμός που μπορείς να πας, αν όχι με την Qatar, υπάρχουν και πιο low cost εταιρείες. Βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο το ταξίδι με αυτές είναι άνετο γιατί έχει και διάρκεια 15 ωρών.

Σίγουρα σε παροτρύνουμε να πας κάποια στιγμή στη ζωή σου και να βιώσεις την ινδονησιακή κουλτούρα. Σίγουρα θα σε μαγέψει, εμάς μας έκλεψε την καρδιά!