Ένα μουχλιασμένο μπέργκερ, προβάλει μέσω της καινούριας της διαφήμισης η γνωστή αλυσίδα Burger King.
Συγκεκριμένα, η διάσημη αλυσίδα γρήγορου φαγητού, έδωσε στην δημοσιότητα ένα διαφημιστικό σποτ, στο οποίο παρουσιάζονται σε time lapse τα στάδια αποσύνθεσης του μπέργκερ κατά την διάρκεια 34 ημερών, με το τραγούδι της Ντίνα Ουάσινγκτον «What a Difference a Day Makes» να ακούγεται στο background. Από το βίντεο απουσιάζουν χρώματα αλλά και τα ειδικά εφέ που χρησιμοποιούνται για να κάνουν τα γεύματα εστιατορίων και τα συστατικά τους να δείχνουν ορεκτικά και εντυπωσιακά στις διαφημίσεις. «Η ομορφιά του να μην υπάρχουν συντηρητικά» αναφέρει το σλόγκαν της διαφήμισης.
Με αυτόν τον τρόπο, η Burger King θέλησε να ανακοινώσει πως απομακρύνει από τα προϊόντα της συντηρητικά χρωστικές και πρόσθετα.
Η κίνηση της αυτή στοχεύει στο να αναδείξει πως ένα burger με φυσικά προϊόντα χωρίς πρόσθετα και συντηρητικά καταστρέφεται με το πέρας των ημερών.