Δ. Γερογιάννης (AEGEAN): Μία ακόμη επιτυχημένη χρονιά το 2024 – Τα επόμενα βήματα

2

Στην επιτυχημένη πορεία της AEGEAN κατά τα προηγούμενα 25 και πλέον χρόνια, τα επόμενα βήματα στην αναπτυξιακή κατεύθυνση της εταιρείας και τις νεότερες εξελίξεις σχετικά με το πρόγραμμα επέκτασης του στόλου, τη λειτουργία της νέας τεχνικής βάσης, το κέντρο εκπαίδευσης πληρωμάτων, αλλά και τη συμβολή της εταιρείας στη Star Alliance, αναφέρθηκε ο CEO της Aegean Airlines Δημήτρης Γερογιάννης, στο πλαίσιο του CAPA Aviation Summit που πραγματοποιείται στις 8 και 9 Μαΐου στην Αθήνα.

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε:

«Πράγματι, έχουμε πίσω μας 25 απαιτητικά, αλλά δημιουργικά χρόνια. Ξεκινήσαμε ως μία start-up, αντιμετωπίσαμε εξωτερικές κρίσεις – με κορυφαία τη δεκαετή ελληνική κρίση – και χτίσαμε έναν οργανισμό με υγιή χρηματοοικονομική βάση, σταθερή ανάπτυξη και τη δυνατότητα να επενδύει στο μέλλον»

Ο ίδιος επεσήμανε πως η AEGEAN έχει σήμερα αναπτύξει ένα δίκτυο 162 προορισμών, εσωτερικού και εξωτερικού, σε 47 χώρες σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Βόρεια Αφρική, με στόλο που σύντομα, με τις άμεσες νέες παραλαβές, θα φτάσει τα 85 αεροσκάφη.

Για το 2024, ανέφερε ότι αποτέλεσε ακόμη μία επιτυχημένη χρονιά, με κύκλο εργασιών που ξεπέρασε τα 1,78 δισ. ευρώ και περισσότερους από 16,3 εκατομμύρια επιβάτες, επιδόσεις που αποτελούν ιστορικά υψηλά και για τους δύο δείκτες.

Αναφερόμενος στην επέκταση του στόλου, τόνισε:

«Επεκτείναμε το πρόγραμμα ανανέωσης στόλου, αυξάνοντας την παραγγελία μας προς την Airbus κατά 8 επιπλέον αεροσκάφη A321neo, φτάνοντας συνολικά τα 58, εκ των οποίων τα 37 είναι A321neo και 4 εξ αυτών στην έκδοση LR. Η έκδοση αυτή επιτρέπει επέκταση του δικτύου έως και 7,5 ώρες πτήσης, προσφέροντας αναβαθμισμένη εμπειρία με lie-flat καθίσματα στην Business Class. Ήδη έχουμε στραμμένο το βλέμμα μας σε νέους προορισμούς, όπως η Ινδία».

Συνεχίζοντας, αναφέρθηκε στις επενδύσεις σε υποδομές:

«Πριν από έναν χρόνο θέσαμε σε λειτουργία τη νέα τεχνική βάση συντήρησης, η οποία προσφέρει ήδη υπηρεσίες σε μεγάλες ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες. Παράλληλα, δημιουργήσαμε νέο training center σε συνεργασία με την CAE, το οποίο ήδη φιλοξενεί τέσσερις προσομοιωτές πτήσης για την εκπαίδευση των πληρωμάτων μας αλλά και τρίτων εταιρειών».

Όσον αφορά το ψηφιακό προϊόν της AEGEAN, σημείωσε πως εξελίχθηκε περαιτέρω με αναβάθμιση των πλατφορμών (mobile & web) και ενίσχυση του Miles+Bonus, το οποίο μετασχηματίζεται σε μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα εξυπηρέτησης των αναγκών των επιβατών.
«Και κυρίως, επενδύουμε συνεχώς, όπως κάνουμε όλα αυτά τα 25 – πλέον 26 – χρόνια, στο πολυτιμότερο κεφάλαιό μας: τους ανθρώπους μας. Διευρύνουμε τα προγράμματα υποτροφιών για πιλότους και μηχανικούς, που ξεκινήσαμε το 2018 και 2022 αντίστοιχα».

Αναφερόμενος στα σχέδια για το 2025, δήλωσε:

«Για το 2025 προσφέρουμε 21,5 εκατομμύρια θέσεις, αυξάνοντας τη χωρητικότητα κατά 8%. Έχουμε ήδη ξεκινήσει πτήσεις προς νέους προορισμούς όπως το Ερμπίλ και το Μπακού, ενώ εγκαινιάζουμε απευθείας συνδέσεις από την Κωνσταντινούπολη προς τη Ρόδο, το Ηράκλειο, τη Σαντορίνη και τη Μύκονο».

Εστιάζοντας στις δυνατότητες της νέας τεχνικής βάσης και της AEGEAN Technics, ανέφερε:

«Η συντήρηση αεροσκαφών δεν είναι κάτι καινούριο για εμάς. Εδώ και 25 χρόνια εκτελούμε εργασίες συντήρησης για τον δικό μας στόλο και έτσι χτίσαμε μία έμπειρη ομάδα μηχανικών και τεχνικών, ικανών να προχωρήσουν στο επόμενο βήμα. Με βάση αυτή την εμπειρία και την αυξανόμενη ζήτηση για υπηρεσίες συντήρησης, επενδύσαμε σε νέες, μεγαλύτερες υποδομές και μέσα σε έναν χρόνο ξεκινήσαμε να λειτουργούμε και να εξυπηρετούμε και τρίτους πελάτες».

«Με την AEGEAN Technics διασφαλίζουμε αφενός την ποιότητα και αποδοτικότητα στον δικό μας στόλο, και αφετέρου δημιουργούμε μια ανταγωνιστική μονάδα MRO για την εξυπηρέτηση τρίτων αεροπορικών εταιρειών, δημιουργώντας παράλληλα θέσεις εργασίας υψηλής εξειδίκευσης για τους νέους της χώρας μας», πρόσθεσε.

Κλείνοντας, μίλησε για τη 15ετή παρουσία της AEGEAN στη Star Alliance:

«Η συμμετοχή μας στη Star Alliance, όπως ισχύει και για κάθε αεροπορική εταιρεία, διασφαλίζει πρωτίστως οφέλη για τον επιβάτη, εγγυώντας του μια πραγματικά ενιαία και αδιάλειπτη ταξιδιωτική εμπειρία. Από την πρώτη στιγμή της ένταξής μας στη συμμαχία, στόχος μας ήταν να προσφέρουμε περισσότερες επιλογές, περισσότερα προνόμια και ένα εύκολο, ποιοτικό ταξίδι.»
«Η μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία, η φιλοξενία και η φροντίδα των πληρωμάτων μας στα αεροσκάφη και στα lounges, όπως και το δίκτυό μας στην Ελλάδα και το εξωτερικό, αποτελούν τη σημαντικότερη συνεισφορά της AEGEAN στη συμμαχία και στους επιβάτες που ταξιδεύουν μαζί μας».

 

πηγή: bankingnews.gr