Ισπανία, Ελλάδα και Τουρκία παραμένουν και το καλοκαίρι του 2025 οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για τους πελάτες της TUI, σύμφωνα με τα στοιχεία, που έδωσε ο όμιλος με αφορμή τον απολογισμό του πρώτου τριμήνου του νέου οικονομικού έτους (Οκτώβριος – Δεκέμβριος 2024) και για τις μέχρι τώρα κρατήσεις.
Για το καλοκαίρι του 2025, οι μέσες τιμές είναι 4% υψηλότερες από ό,τι το προηγούμενο έτος. Όπως επισημαίνεται, η θετική συνολική δυναμική κρατήσεων για το χειμώνα 2024-25 και για το καλοκαίρι 2025 συνεχίζεται, με τις τρέχουσες κρατήσεις να είναι αυξημένες κατά 2% σε σύγκριση με πέρυσι.
Ο αριθμός των ταξιδιωτών το τρίμηνο Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου, αυξήθηκε κατά 6% από έτος σε έτος και έφτασε τα 3,7 εκατομμύρια με αποτέλεσμα τα έσοδα της TUI να αυξηθούν κατά 13% στα 4,9 δισεκατομμύρια ευρώ.
Τα υποκείμενα κέρδη προ φόρων και τόκων για το πρώτο τρίμηνο του ομίλου αυξήθηκαν στα 50,9 εκατ. ευρώ από 6 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.
Ο αριθμός των ταξιδιωτών που έκαναν διακοπές με δυναμικά πακέτα αυξήθηκε κατά 18% σε 700.000. Η TUI προέβλεψε «μεγάλες ευκαιρίες ανάπτυξης» σε αυτόν τον τομέα στο μέλλον.
Η θετική δυναμική των κρατήσεων τις τελευταίες εβδομάδες δείχνει ότι οι καταναλωτές συνεχίζουν να δίνουν προτεραιότητα στις διακοπές τους, υπογραμμίζει η TUI.
CEO ΤUI: Θετική δυναμική για το 2025
Ο διευθύνων σύμβουλος Sebastian Ebel δήλωσε:
«Το πρώτο τρίμηνο δείχνει ότι βρισκόμαστε σε καλό δρόμο για περαιτέρω ανάπτυξη για ολόκληρο το έτος.
«Οι άνθρωποι δίνουν προτεραιότητα στις διακοπές τους ακόμη και σε περιόδους αλλαγών και οικονομικών κινδύνων. Οι τομείς των ξενοδοχείων και της κρουαζιέρας αναπτύσσονται συνεχώς και είναι ιδιαίτερα κερδοφόρες.
«Με τον μετασχηματισμό του Ομίλου που ξεκίνησε, ενισχύουμε την επιχείρηση του τουριστικού πράκτορα στις βασικές ευρωπαϊκές αγορές. Για να μειώσουμε την εξάρτηση από την Ευρώπη, εστιάζουμε σε νέες αναπτυσσόμενες αγορές στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, την Ασία και τη Λατινική Αμερική».
Και πρόσθεσε: «Η TUI είναι στρατηγικά τοποθετημένη. Χάρη στο ολοκληρωμένο επιχειρηματικό μας μοντέλο, δημιουργούμε συνέργειες μεταξύ των δύο επιχειρηματικών περιοχών Markets + Airline, με τους tour operators και τις αεροπορικές εταιρείες μας και τις Holiday Experiences, με τα δικά μας ξενοδοχεία, κρουαζιέρες και Tui Musement.
«Ο οδικός χάρτης είναι σαφής – επιταχύνουμε τον μετασχηματισμό μας και στοχεύουμε στην παγκόσμια ανάπτυξη. Θέσαμε την πορεία για αυτό το τελευταίο οικονομικό έτος και θα συνεχίσουμε με συνέπεια σε αυτό το δρόμο το 2025.
Σημειώνεται ότι ο οίκος αξιολόγησης Fitch έδωσε στην TUI πιστοληπτική ικανότητα BB με σταθερή προοπτική. “Αυτό σηματοδοτεί την επιστροφή μας στα προ πανδημίας επίπεδα”, σχολίασε η TUI γι αυτήν την αξιολόγηση της εισηγμένης στο Χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης εταιρεία.
Πηγή: tornosnews.gr
![](https://passenger.gr/wp-content/uploads/2020/06/33127483_2140976082798708_7712625287715880960_n.jpg)