Έχοντας τις ανάγκες των πελατών στο επίκεντρο, η ΔΕΗ σχεδιάζει να προσφέρει νέα προϊόντα, λύσεις προστιθέμενης αξίας, αλλά και υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, όπως ανακοινώθηκαν στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ που πραγματοποιήθηκε στο Metropolitan Expo, στις 13 Δεκεμβρίου.
Με στόχο την διευκόλυνση των πελατών της, η ΔΕΗ εισάγει προσωποποιημένη εμπειρία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, νέα ηλεκτρονικά εργαλεία και εύχρηστο ψηφιακό λογαριασμό, πρωτοβουλία για την ενίσχυση της συμπερίληψης, αλλά και νέο ωράριο καταστημάτων.
Στο πλαίσιο του 7ου Συνεδρίου Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ, ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Επικεφαλής Εμπορικών Δραστηριοτήτων του Ομίλου ΔΕΗ, κ. Γιώργος Καρακούσης, ανέφερε: ««Στη ΔΕΗ, έχουμε στο επίκεντρο τον άνθρωπο. Ακούμε ουσιαστικά τις ανάγκες και τις προσδοκίες κάθε γενιάς, προσφέροντας διαφάνεια, προσωποποιημένες λύσεις και υπηρεσίες με πραγματική προστιθέμενη αξία. Η στρατηγική της ΔΕΗ επικεντρώνεται στη δημιουργία μίας ολιστικής προσέγγισης των αναγκών των πελατών, πέρα από την απλή προμήθεια ενέργειας. Στόχος μας είναι να είμαστε η πρώτη επιλογή των πελατών, όχι από συνήθεια, αλλά επειδή είμαστε η πιο σύγχρονη και φιλική προς το περιβάλλον και τους καταναλωτές εταιρεία. Γι’ αυτό φροντίζουμε διαρκώς να κάνουμε την καθημερινότητα των πελατών μας πιο εύκολη και ουσιαστικά καλύτερη».»