Αυτές είναι οι χειρότερες αεροπορικές εταιρίες στην Ευρώπη το 2024

28

Δύο μεγάλες αεροπορικές εταιρίες της Ευρώπης συγκέντρωσαν τη χαμηλότερη αξιολόγηση στον δείκτη Flightright Index 2024, που κατατάσσει τους μεγαλύτερους αερομεταφορείς ανάλογα με τις επιδόσεις τους στις κατηγορίες αξιοπιστίας, συμπεριφοράς πληρωμών και άποψης καταναλωτών.

Σύμφωνα με τον δείκτη, η British Airways και η Lufthansa συγκέντρωσαν τη χαμηλότερη βαθμολογία της κατάταξης (2.09 και 2.10 αστέρια, αντίστοιχα), και αναδείχθηκαν ως οι χειρότερες αεροπορικές εταιρίες της Ευρώπης.

Στον αντίποδα, ως οι καλύτεροι αερομεταφορείς της Ευρώπης αναδείχθηκαν η Transavia (3.49 αστέρια) και η Austrian Airlines (3.25 αστέρια), με την Transavia να οφείλει την πρωτιά της κυρίως στις καλές επιδόσεις στην κατηγορία αξιοπιστίας και συμπεριφοράς πληρωμών. Η Austrian «αρίστευσε» στην ικανοποίηση πελατών.

Σε επίπεδο αξιοπιστίας, όπου αξιολογήθηκαν στοιχεία καθυστερήσεων και ακυρώσεων κάθε αερομεταφορέα, τέσσερις αερομεταφορείς έλαβαν μόλις 2 αστέρια και είχαν τις χειρότερες επιδόσεις, και εκτός από την Air Dolomiti οι υπόλοιπες είναι μεγάλες ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρίες: Lufthansa, British Airways και KLM. Αντίθετα, 4.5 αστέρια στην κατηγορία αξιοπιστίας έλαβαν οι Transavia France, Iberia και Turkish Airlines

Στην κατηγορία συμπεριφοράς πληρωμών, δηλαδή στο πόσο γρήγορα οι μεμονωμένες αεροπορικές εταιρείες καταβάλλουν αποζημίωση λόγω καθυστερήσεων και ακυρώσεων πτήσεων, η Turkish Airlines έλαβε τη χειρότερη βαθμολογία με 1 αστέρι. Ακολούθησαν πολλές άλλες αεροπορικές εταιρείες, όπως η Lufthansa και η British Airways με 2 αστέρια. Η Transavia France, η Austrian Airlines, η Air France και η γερμανική αεροπορική εταιρεία Discover Airlines είχαν την καλύτερη απόδοση, με 4 αστέρια.

Παράλληλα, η Flightright πραγματοποίησε έρευνα για να αποκαλύψει πόσο ικανοποιημένοι είναι χιλιάδες πελάτες της από την εξυπηρέτηση διαφορετικών αεροπορικών εταιρειών και πόσο γρήγορα και αξιόπιστα αντιμετωπίστηκαν οι ανησυχίες τους. Η έρευνα περιλάμβανε συνολικά 7 ερωτήσεις σχετικά με την προσβασιμότητα της εξυπηρέτησης πελατών των αεροπορικών εταιρειών, την πολιτική πληροφόρησης και την υποστήριξη των επιβατών σε προβλήματα πτήσης. Ήταν εντυπωσιακό ότι καμία από τις 20 αεροπορικές εταιρείες δεν πέτυχε έστω 3 αστέρια. Η Austrian Airlines είχε τις καλύτερες επιδόσεις με 2,74 αστέρια, ακολουθούμενη από την Condor με 2,63 αστέρια. Τα χειρότερα αποτελέσματα πέτυχαν η Wizz Air (1,79 αστέρια) και η Vueling (1,82 αστέρια).

 

 

 

 

Πηγή: tornosnews