Η TUI και η EasyJet Holidays ανέστειλαν μέχρι την Τρίτη τις πτήσεις τους προς τη Ρόδο από το Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ η Jet2 ανέστειλε όλες τις πτήσεις και τις διακοπές στη Ρόδο για μια εβδομάδα έως τις 30 Ιουλίου, αφού αρχικά ακύρωσε πέντε πτήσεις την Κυριακή και χρησιμοποίησε το αεροσκάφος για τον επαναπατρισμό τουριστών της.
Σε όσους πρόκειται να ταξιδέψουν με την TUI στη Ρόδο την Τετάρτη, προσφέρεται η επιλογή να αλλάξουν προορισμό χωρίς καμιά χρέωση.
Η TUI ανακοίνωσε επίσης ότι με προγραμματισμένες πτήσεις οργανώνεται η επιστροφή των πελατών της στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτή τη στιγμή βρίσκονται στη Ρόδο 40.000 πελάτες του τουρ οπερέιτορ και από αυτούς οι 7.800 μεταφέρθηκαν σε άλλα καταλύματα και ξενοδοχεία, λόγω της εκκένωσης, που πραγματοποιήθηκε από τις Αρχές.
Η Tui UK & Ireland συνεργάζεται με τις τοπικές αρχές στη Ρόδο με αντιπροσώπους της στα σημεία εκκένωσης.
Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε: «Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε στενά τις πυρκαγιές στη Ρόδο που οδήγησαν στην εκκένωση ορισμένων ξενοδοχείων στα νότια του νησιού.
«Κατανοούμε πόσο οδυνηρό και δύσκολο είναι για τους πελάτες που έχουν αναγκασθεί να φύγουν από το ξενοδοχείο τους και ζητάμε να ακολουθήσουν τις συμβουλές των τοπικών αρχών που διαχειρίζονται τις μετακινήσεις τουριστών στις πληγείσες περιοχές.
«Οι άνθρωποί μας στα θέρετρα της Ρόδου κάνουν ό,τι μπορούν για να υποστηρίξουν τους πελάτες, σε στενή συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές. Η ασφάλεια και η ευημερία των πελατών και των συνεργατών μας παραμένει η κορυφαία προτεραιότητά μας».
Η EasyJet holidays, όπως ανακοίνωσε, εργάζεται επί του παρόντος για να συμμορφωθεί με τα αιτήματα των τοπικών αρχών και βρίσκεται σε επαφή με πελάτες στο θέρετρο για να τους υποστηρίξει.
«Εργαζόμαστε όλο το εικοσιτετράωρο για να κανονίσουμε μεταφορές, να διαχειριστούμε τις πτήσεις των πελατών μας και να επιστρέψουμε πελάτες στα ξενοδοχεία όταν είναι ασφαλές να το κάνουμε, δήλωσε εκπρόσωπός της. “Δυστυχώς”, τόνισε, “χρειάστηκε να ακυρώσουμε πακέτα διακοπών όσων αναχωρούν μέχρι και την Τρίτη και επικοινωνήσαμε προληπτικά με πελάτες που επηρεάστηκαν. Επικοινωνούμε επίσης με πελάτες που πρόκειται να ταξιδέψουν στη Ρόδο έως τις 29 Ιουλίου για να συζητήσουμε τις επιλογές τους”.
Το Γραφείο Εξωτερικών, Κοινοπολιτείας και Ανάπτυξης του Ηνωμένου Βασιλείου (FCDO), όπως και η Ένωση Τουριστικών Γραφείων της Βρετανίας (ΑΒΤΑ) συμβουλεύουν τους παραθεριστές που έχουν πληγεί από τις πυρκαγιές να ακολουθούν τις συμβουλές των τοπικών αρχών και της ταξιδιωτικής τους εταιρείας.
Ο ταξιδιωτικός συντάκτης της οργάνωσης καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο Which?, Rory Boland δήλωσε: «Οι καταστροφικές πυρκαγιές στη Ρόδο είναι ένα τεράστιο πλήγμα για πολλές τοπικές επιχειρήσεις που εξαρτώνται από τον εποχικό τουρισμό.
“Είναι πιθανό όσοι πρόκειται να πάνε στη Ρόδο τώρα να μην θέλουν (να πάνε) και με δεδομένες τις επείγουσες επιχειρήσεις που λαμβάνουν χώρα στο νησί, οι τοπικές αρχές πιθανόν να μην θέλουν αυτές τις ημέρες περισσότερες αφίξεις τουριστών στο νησί”.
Η Which? παροτρύνει αεροπορικές εταιρείες και τουρ οπερέιτορ να προσφέρουν στους πελάτες επιστροφές χρημάτων ή την ευκαιρία να κάνουν εκ νέου κράτηση χωρίς χρέωση.
πηγή: tornosnews